tjorven75 Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Hvordan sender man link på innlegg? Dette blir bare for dumt
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Du kopierer adressa til innlegget og sender til den mail adressa som står rett over her..
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 ser den ikke..... helt enig med tjorven.... noe blir bare for dumt....
Miss Misantrop Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 Men det tar ofte LANG tid før de reagerer. Har sendt flere linker fra beholde barnet sidene, og de blir fjernet.
TrustNoOne (but Me) Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 Jøss, nå har jeg gått glipp av noe - for jeg klarer ikke å bestemme meg for hvilke innlegg som er for dumme til å ligge her..?
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 opptil flere tråder som er helt på trynet, men den med navnet 1stor+1liten+spire..... det er min værsting-favoritt i kveld....
TrustNoOne (but Me) Skrevet 6. april 2008 #7 Skrevet 6. april 2008 Vel, det er en hel haug med tråder som mamma til 1blablabla har svart på eller startet som burde vært fjernet. Men dessverre innvilges ikke alle ønsker
tjorven75 Skrevet 6. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. april 2008 Hmm, fant ikke helt ut hvordan man gjør det. Dataen vil visst ikke samarbeide. Får håpe noen andre tar grep om jeg ikke finner ut av dette
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #9 Skrevet 6. april 2008 hvorfor det? hun har da aldri gått til angrep på noen...... hun må jo få lov å mene noe her inne....har diskutert med henne flere ganger, uten at det blir ufyseligheter ut av det..... noen liker åpenbart ikke at andre kan eller vet noe som helst...og da er det jo idiotisk og spørre når en blir sur på den som faktisk svarer.... når jeg spør setter jeg pris på å få svar i grunn..... hun hevder da aldri hun er den eneste som vet og at alle andre tar feil.... søren meg en god grunn for å bruke anonym-knappen, så jeg slipper ni-hetsing om jeg ikke mener det samme som alle andre.
TrustNoOne (but Me) Skrevet 6. april 2008 #10 Skrevet 6. april 2008 Jau jau, nyt det mens det varer, anonymknappen forsvinner i morgen...både fra trimester-forumene og kranglesiden. Skal bli spennende om det blir en unison forherligelse av hverandre eller om folk fremdeles tør å ha egne meninger. *venter i spenning*
Miss Misantrop Skrevet 6. april 2008 #11 Skrevet 6. april 2008 Blir nok bare igjen en gjeng med veldresserte sauer da... bæææ
TrustNoOne (but Me) Skrevet 6. april 2008 #12 Skrevet 6. april 2008 He he, du er nok inne på noe der, Miss
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #13 Skrevet 6. april 2008 Det hadde vært så gøy om moderator nå hadde tatt vekk anonymknappen med tilbakevirkende kraft. OY OY... men på den annen side betyr nok det at jeg også hadde måttet rømme landet....
TrustNoOne (but Me) Skrevet 6. april 2008 #14 Skrevet 6. april 2008 *ss* Det kan da ikke være SÅ ille, anonym 2250?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå