lykkelig mamma!!!!!! Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Syntes så tydelig at jeg kjente spark for 8 dager siden, men etter det har jeg ikke kjent noe ordentlig... Er det litt mystisk eller er det helt vanlig?? Har sååå lyst til og kjenne flere spark.. og jeg husker jo hvordan det kjennes ut fra forrige gang, men kan jeg likevel ha tatt feil, og at det var noe helt annet????
Yesss Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Jeg er i uke 19 nå men begynte og kjenne spark i uke 16, men da var det bare innimellom og ofte ikke hver dag ¨heller. Hvis du tror det var spark du kjente så var det nok det
Gjest Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Jeg kjente det også tidlig andre gang. Tror jeg var i ca uke 15. Kunne ta lang tid før jeg kjente det på nytt. Har kjent liv nesten hver dag siden uke 17, er nå i uke 20.
frøkendings *fødeklar!* Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 Eg er 3. gangs men svarer allikevel:) Er i uke 16/17 og har det akkurat som deg...kjente tydelig liv sånn at eg var sikker på det var babyen et par-tre dager på rad, men nå har eg ikke kjent noe på mange dager...vil også gjerne kjenne noe hele tiden nå
Bimme Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 Hei! Er 16+1, og hadde mistanke om bevegelser/spark i uke 14, men turte ikke stole på at det var det det var. Siste uken derimot har jeg kjent spark med noen dagers mellomrom. Etter hva jeg har hørt er det ikke uvanlig å kjenne det så tidlig når man er annengangsgravid. Og siden det er tidlig er det helt normalt at det kan gå en uke+/- mellom hver gang det merkes.
augustmom Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 jeg er andregangsfødende, kjente liv i slutten av uke 14:) gikk kunne å gå noen dager mellom hver gang jeg kjente sparkene. er nå 19 uker å det er masse liv:) *deilig* i første sv.skap kjente jeg ikke noe før i uke 18. men d hadde sikkert noe å gjøre me at jeg ikke var klar over hvordan det kjentes ut. etter ul å jeg hadde sett at krabaten faktisk var veldig aktiv, begynte jeg å kjenne etter:)
Meg, J & L Skrevet 7. april 2008 #7 Skrevet 7. april 2008 Hei! Jeg kjene liv i uke 14 tror jeg, men da var det som med deg nå... at det gikk alltid noen dager imellom. Første gang tror jeg nok det gikk en uke ja.. Så det er nok spark du har kjent. Jeg kjenner de daglig nå. Deilig!! Du behøver ikke være bekymret hvis det var det du tenkte på... Du kjenner det nok snart igjen. Du har sikkert kjent det uten at du har tenkt over det også..
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 7. april 2008 #8 Skrevet 7. april 2008 Godt å høre at det er flere som venter på spark. Jeg er 2 gangs og i uke 19 (19+0) har kjent spark en gang i uke 16 og en gang i uke 18 men utenom det tror jeg ikke jeg har kjent noe. Forige gang kjente jeg det hver dag fra midt i uke 17 så jeg er faktisk begynnt å bli bekymra her, hvilken uke skal man begynne å kjenne det hver dag egentleg?
Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 7. april 2008 #9 Skrevet 7. april 2008 Jeg mener også at jeg har kjent liv nå i 16.uke:) Kjenner det ikke hver dag, men har kjent det flere ganger. Vanskelig å vurdere om det er babyen eller ikke, men jeg velger å tro at det er det;) Kjennes ut som sist i hvert fall:)
mamma til 2... Skrevet 7. april 2008 #10 Skrevet 7. april 2008 jeg er 17+6 i dag og har kjent spark i 3 uker allerede:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå