mama-mia Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Jeg er i uke 19 og venter nr 6. Hadde vært morsomt å ta 3 D UL denne gangen, men er det noen som vet om det finnes i nærheten av Molde? Ålesund el Kristiansund? Og har de bra apparater der? Kjedelig hvis de har gammelt utstyr og det blir fjasko. Må vel betale litt for det også
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 jeg skal nå på tirsdagen. mrk klinikken 70153690 ligger på moa utenfor Ålesund:) koster 1000 kr
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 De har fått 3d i Kristiansund også, ved Kristiansund rtg. institutt. Startet i januar. Jeg har vært der selv nå nylig, men må egentlig si at jeg ble ganske skuffa, var over hodet ikke slik jeg forestillte meg det. Trodde det var som en vanlig ul bare at bildene på skjermen vistes i 3d, men i stedet tok han bare stillbilder som han jobbet frem... betalte 1000 kr der også, og hadde nok ikke gjort det om igjen kan du si. Mulig jeg hadde litt for store forhåpninger da men.... Vet ikke hvordan det er i Ålesund...
Liagora med 2 jenter Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Same same.. ble skuffa i kr.sund... Men det var verdt det for min sin del for jeg fikk ikke vite kjønn ved den ordinære ultralyden. Ellers, kunne jeg godt vært foruten...
Trebarnsmamma :0) Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Dei har begynt å prøve 3D ut på gyn. på Åse også men er berre i prøvefasa og ikkje eit tilbud dei gir enda. Eg fekk bilder no når eg var ca 18 veker og det var veldig bra. Overlegen som har mest erfaring på ultralyd der som tok av meg :0) Eg var då innlagt pga blødning men er heime no.
Gjest Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 Jeg bestilte time på mr-klinikken idag å skal dit neste tirsdag.. Gleder oss noe veldig:) Men hun jeg snakket med der ute så at en kunne være uheldig med bilde og sånn-d hadde ingen "garantier" på hvordan de ville bli. Men det skal bli kjekt å se..
WildPrincess Skrevet 7. april 2008 #7 Skrevet 7. april 2008 Til dere som var skuffet over 3D bilder... slik jeg har forstått det er 3D stillbilder... men de som har 4D har bevegelse... da blir det 3D bilder med bevegelser Så neste gang sjekk om de har 4D også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå