mayaya Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 de er vel ca 50 cm * 1 meter, ser det ut som på mine iallefall og deeeeilige :-p *hihi*
mayaya Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 hahaha, jeg vet ikke str på stratosposene altså.
frøken blå Skrevet 6. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. april 2008 Du har en ja? Og den er god? =) Så bra. Tenker å legge bort saueskinnsposen nå, og må jo da ha en ny. Jenta mi er ei stor jente på 1 1/2 år, som sover i vogn ute i barnehagen. Hva sier du? =) Jeg er usikker om den blir litt knapp om du skjønner....
Gjest Skrevet 6. april 2008 #7 Skrevet 6. april 2008 Tror det er 22 biter i posen som er ca 25x20 cm?! *sjooookolade*
mayaya Skrevet 6. april 2008 #8 Skrevet 6. april 2008 Min sønn er passert året nå, og kommer til å bruke posene sine lenge enda iallefall. De er jo minst like store og romslige som de andre vognposene jeg har (jada, det er min dille).
Mammatileipia + ? Skrevet 6. april 2008 #10 Skrevet 6. april 2008 Hvor får man kjøpt disse posene? Eller må jeg sy selv kanskje?
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 6. april 2008 #11 Skrevet 6. april 2008 Nå må dere passe på sånn at ikke en av disse reklame frikene melder dere til moderator, hehe ;-)
mayaya Skrevet 6. april 2008 #12 Skrevet 6. april 2008 Vel, nå har jo lenej bestemt seg for å emigrere hele dib da, til min store sorg... Uansett - ingen kan si at hun har reklamert her inne i dag da! lenej, ikke draa fraaa meeeg!!! *hulk*
selfangerkjerringa Skrevet 6. april 2008 #13 Skrevet 6. april 2008 jeg finner egentlig ingen fullgode alternativer til dib-måten å skravle på... enn så lenge befinner altså selfangerkjerringa seg her ei stund framover også. Så får vi bare greie oss som best vi kan uten lenej her, mayaya
selfangerkjerringa Skrevet 6. april 2008 #15 Skrevet 6. april 2008 hva har du tenkt å gjøre da? Lenke henne til en forhåndsprogrammert laptop som kun kjører dib hele døgnet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå