SuperGlad Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 var i bassenget i går, med begge barna å pappan deres, å da fikk jeg noen blikk fra et par damer (de var ikke der sammen, men hadde barn med seg begge to). Å det første jeg tenkte var: Kjenner de meg igjen fra dib eller?? Satt å lo for meg selv når jeg innså at jeg hadde blitt litt vel "paranoid". Er ikke akkurat lekker i bikini så sikkert derfor de så litt ekstra, tihi :-)
Gjest Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Hehehe jupp men det har jo vist seg at jeg har god grunn til det da, da jeg hele tiden blir gjenkjent :-S
☆Anonymia☆ Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 hahahahhaha eer ikke sånn,men tenker alltid på om det er en dibber når jeg ser en som har en spesiell vogn,eller bruker typiske dib ting på barna sine..
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 Usj, ja.. Når jeg ser andre folk med barn tenker jeg alltid: er hu fra dib..?? Hmm...
meg & to små vampyrer Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 Jeg kikker litt ekstra på damer med barn ja..
Gjest Skrevet 6. april 2008 #7 Skrevet 6. april 2008 Jeg har fått høre, fra noen her inne som jeg ikke har truffet, at "når jeg er på treff så vet jo alle hvem du er"... Også går jeg inn da, og sjekker hvem som har vært på det treffet feks, jeg veit ikke hvem noen av de er! Så det er lov å være litt paranoid ass!
mayaya Skrevet 6. april 2008 #8 Skrevet 6. april 2008 hva var den greia vi skulle kjenne hverandre på igjen?
Little Dreamer Skrevet 6. april 2008 #9 Skrevet 6. april 2008 Hvis jeg skimter noen står i full sving med svette perler og rockering så er jeg ikke i tvil...
Gjest Skrevet 6. april 2008 #10 Skrevet 6. april 2008 Tenker ikke at andre kjenner meg igjen, men visst jeg står i kassekø på butikken med noen andre med barn, tenker jeg ALLTID om de kanskje er dibbere? Har veeeldig lyst å spørre:P
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 6. april 2008 #11 Skrevet 6. april 2008 jeg er så lite observant når jeg er ute at jeg sikkert har gått forbi 100 dib-damer og ungene dems uten å kjenne de igjen, så meg trenger dere ikke være paranoid for iallefall...
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 6. april 2008 #12 Skrevet 6. april 2008 Du er jo tv-kjendis, de lurte jo sikkert på om de skulle gå bort å be om autografen din =)
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 6. april 2008 #13 Skrevet 6. april 2008 haha, ja det er sikkert det de tenker: "Der er hu som hadde med C. Koht på fødselen"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå