Gå til innhold

Til dere som har en mann som jobber nattskift....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns dere det går greit å være hjemme alene om kvelden og natten, eller syns dere det er ekkelt? Jeg er veldig husredd og mørkeredd, så jeg syns det er kjempe ekkelt. Det jeg er mest redd for er at det skal komme noen å bryte seg inn i huset mens jeg og mini sover. For jeg sover ganske tungt. Jeg ble skremt skikkelig når jeg var litt yngre, og det henger i enda....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også ikke helt glad i å være alene om natten, men er nå pent nødt innimellom. Bor langt fra folk, inni skogen...uhuuu.

Går ikke ut av døra etter at far har reist, trekker for vinduene, har radioen på hele natten.....skummelt!

Pysa!

Skrevet

Monter alarm, med utrykning fra alarmselskapet. Kan også brukes om natten, da velger man noe som heter "Skallsikring", dette fungerer slik at hvis noen prøver å bryte seg inn "går" alarmen, og vaktselskapet tar kontakt/rykker ut. Kjempefin og trygg løsning!

Skrevet

Okay...kan man ha det uansett hvor i landet man bor? Og hvor får man tak i det?

Skrevet

Det har vi gjort! Montert slik alarm som "Diamanten" foreslår!

Føles veldig bra når jeg legger meg alene med mini og slår på den!

Liker heller ikke å være alene...

Skrevet

Godt det er flere pyser her. Jeg HATER de ukene samboer jobber nattskift. Noen ganger har jeg sovet med tvn på hele natta, på rommet vårt. Er redd for alt, skumle vesner, farlige menn, spøkelser mm. Huff, ikke noe moro å være redd om natta nei.. Skulle gjrne hatt to gedigne bikkjer utenfor soverommet vårt, som kunne passe på, hehe.

Enda verre er det hvis det er storm ute og det uler over alt, buhuuu.

Ei pyse til.

Skrevet

Sjekk "Gule sider" for ditt område. Vi har Securitas, men vet at det finnes mange flere aktører på markedet. De aller fleste er landsdekkende, men det kan jo være en fordel om de du velger ikke er for langt unna der du bor, med tanke på utrykningstid etc.

Skrevet

He he...høres akkurat ut som meg du :) Jeg er åsså slik. Ikke noe artig. Det er jo selvfølgelig aldri noe som skjer, men det føles slik. Og jeg tenker jo alltid slik. Må låse soveromsdøren åsså jeg når min mann er på jobb, selv om jeg vet at jeg ikke bør gjøre det når jeg sover.

Skrevet

Okay...men hvor får man tak i en slik? Og hvilket alarm selskap er den knyttet opp mot? Vet ikke om det finnes noen alarmselskap her vi bor. Vi bor i en liten by.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...