Gnire Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Hei, Er det noen som har startet på gravid yoga i Oslo, eller har erfaring fra tidligere svangerskap? Jeg ser at det er flere steder som tilbyr dette, men lurer på om hvor seriøse stedene er?
Kompani Orheim Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Jeg går på gravideyoga hos Oslo Yoga på Sagene kulturhus. Det er kjempebra!! :-) Har gått på Dynamisk Gravideyoga to runder nå, men tror jeg skal gå over på noe litt mer rolig etter at dette kurset er slutt. Dersom du er nær termin ville jeg valgt Gravideyoga 2 - det er litt mer fødselsforberedende, med tanke på pust og sånt! Anbefales uansett på det sterkeste!! :-)
Gnire Skrevet 7. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2008 Takk for det, da tror jeg jeg melder meg på et kurs der
gordiegirl Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Hei, Gnire! Jeg går også på yoga kurs på Sagene og kan virkelig anbefale deg å prøve. Går for tiden på Gravid yoga kurs I og skal straks begynne på kurs II. Hadde egentlig ingen forventninger før jeg startet, men nå kunne jeg ikke ha vært foruten. Gled deg!
Gnire Skrevet 9. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. april 2008 Hei Gordiegirl Supert. Nå har jeg også meldt meg på Gravid I kurset. Gleder meg til å komme i gang..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå