Labambie Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Åssen funka den greia? Fikk du det til? Kan tenke meg du er glad til at du fikk den gratis og slapp å bruke 500 spenn på den? Hehe
Gjest Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Hei Labambie hahaha... Ja, det skal jeg si deg jeg er glad for=) hehehe Jeg hører jo alt annet enn babyen inni der... hehe Men, fulgte det med bruksanvisning? Er det bare å skru på og så lytte i vei?? Hvor langt var du kommet "den gangen" du hørte noe? Jeg ble satt litt tilbake på UL, så er nå bare i uke 19, litt tidlig eller? Men tusen takk, igjen.. Jeg er en tålmodig sjel så jeg gir meg ikke.. hehe.. Jeg skal sende deg en mail når jeg får den til å funke=)
Labambie Skrevet 6. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. april 2008 Du har skjønt det riktig ja,bare å skru den på og lytte i vei.. Bare at volumet skal være halvt på. Også skal du begynne til høyre for navelen. Jeg har nok desverre kasta den bruksanvisningen... :( Den ene gangen jeg hørte noe var jeg vel 33 uker på vei eller noe sånt.. Kjente spark hele tiden.. MEN når ungen blir litt større inni deg kan du faktisk høre hikking og at det sparker mot mikrofonen. Ellers er den jo en teit ting... Bra jeg "reddet" deg fra å bruke penger på den.
Gjest Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 Ja, det er godt du reddet meg, hadde blitt kjempeskuffa hadde jeg betalt masse penger og den ikke hadde virket, men du advarte meg jo.. Men, jeg syns det er litt rart, jeg hører jo alt annet inni der, bare ikke babyen.. hmmmmm... Får vente til den blir litt større.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå