HøstBaby <3 Elias Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Svigermor ringte akkurat å fortalte at nå hadde moren hennes fått seg ny salong til stua, så da får vi skinnsalongen hennes Hun sa vi kunne få den sist vi var der, men det ville bli en stund til ettersom hun ikke hadde råd til noe nytt enda, men surprise surprise.. Jeg er overlykkelig! Endelig kan jeg kaste ut den møkka jeg har som er flekkete å stygg blitt. En skinnsalong er jo SÅ mye mer praktisk også, mtp småbarn som griser osv, bare til å tørke av... *lykkerus*
Miss Misantrop Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Gratulerer. Sånne telefoner er det vi vil ha. Kos deg i og med den nye soffaen.. ps håper du får hjelp til å bære den på plass.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Så kjekt da.Hyggeig å høre at det skjer kjekke ting i livet også.Har også lyst på ny salong,men vil vente til vi har flyttet,ser etter noe nytt,så vi kan få noe som passer inn der.
HøstBaby <3 Elias Skrevet 6. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. april 2008 Jada, får hjelp av både mine foreldre å svigers *gleder seg*
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 Gratulerer så mye da.. Det var virkelig julaften for deg idag da!! Gleder meg på dine vegne;)
HøstBaby <3 Elias Skrevet 6. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. april 2008 Sort skinnsalong er det... Kjempestas ! Gleder meg masse til å få den i hus nå..
jaja.. Skrevet 7. april 2008 #8 Skrevet 7. april 2008 Gratulere med "ny" skinnsalong. Ynskjer meg skinnsofa eg og, men me byggjer nytt hus. Så da får det vente til me har råd til det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå