Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Treffes til uken? Må inn til byen å kjøpe gardiner :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hallois:) veldig opptatt fremover. leser til eksamen, er om få uker og har desverre ikke vært veldig flink. hva med helgen? eller du er kanskje opptatt i leiligheten. grattis forresten. har dere badekar, hehe=? savner det jeg, men får klare oss uten;) har en liten mistanke om at jeg er gravid gitt, skal teste om ett par dager. glemte p pillene på paskeferie(4 dager) og vi hadde sex, visste jo risken men gjorde det forde. litt angst, emn blir koselig uansett. føler meg oppblåst, mensensmerter og ømme pupper. kanskje innbilning, men får se:)

Skrevet

Ååå så dumt :( Vi flytter inn til helgen, så tror neppe det er veldig populært om jeg stikker til byen på jentetur hehehe :)

Når har du eksamen da? tenkte å sende ut invitasjoner til bursdag snart og vil jo selvfølgelig ha tuppene mine der ;)

Ååå så koselig! Det hadde jo vært utrolig morro da! *håpe* hehe

Skrevet

2 mai. er sååå lite motivert altså. gru gleder meg til å teste, hjelp. har ikke sagt noe om mine mistanker til jan. hva gjør dere med minsten når han eller hun kommer, skal han eller hun dele rom med snuppa? behynt å få mage eller er det litt tidlig?

Skrevet

å gud er det hemmelig?! da begynner vi en ny tråd og lar denne gå nedover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...