Hønemor ___ Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Jeg har en gutt på 2,5 år som begynte å få rennende nese igår og litt lett feber. Idag har det vært likedan men han ser mer slapp og redusert ut . La merke til på morningen idag at han var veldig rød i kinn og på magen . sånn flekkete . Men ingen nupper ( Han har atopisk eksem så jeg tenkte det var det som slo ut ) Men ikveld ser jeg at nå har han blitt det på hele kroppen . Også har det begynt å bli mer nuppete . Det er ikke væske i. Hva kan det være?
M&T mamma Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Det kan høres litt ut som 5. barnesykdommen. Ta en titt her på siden hvor du finner barnesykdommer eller pasienthandboka.no
miss_chica Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 min gutt starta med feber onsdag kveld og var litt nuppete, nuppene gikk over til vannkopper, så nå er det bare kaos her hjemme. han hadde ikke forkjølasymtomer, men man kan jo få vannkopper og forkjølelse samtidig har jeg hørt. hvis han ikke har hatt vannkopper kan det være det som kommer, hvis ikke finnes det jo andre ting og..kanskje allergi for noe?
Hønemor ___ Skrevet 6. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. april 2008 takk for svar Leste litt om 5.barnesykdom , men der stod det at først er det forkjølelse så kommer dette utslettet 2-3 dager etterpå. Men dette trenger kanskje ikke alltid å stemme?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå