Gå til innhold

Noen som har vært i Riga?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan så du på oppholdet? bra? Dårlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jupp, var i påsken...Vi hadde det veldig fint. Reiste med Magnus, så var ikke ute om kvelden da.

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Jupp, det var ikke bra fordi det var januar og dritkaldt og regn. Men jeg kommer til å reise dit igjen en gang om sommeren for å få med meg st.hans-feiringa.

Skrevet

hehe, vi skal dit i slutten av juni mest sannsynlig... hørt så mye blandet om det, så vil gjerne høre hva dere her inne mener:)

Skrevet

Rent bortsett fra at gamlebyen er fin, så var det beste å ha fri og være forelsket :o)

Hotellet var veldig bra da. Folk er lite vennlige. Ikke så bra service.

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Det er nok den beste tida å dra, men er kanskje litt mange turister der da. Men på en annen side er jo det bra, for det kan hende at det er flere ting som er lagt opp der for folk som hverken snakker latvisk eller russisk!

Skrevet

Har ett tips ang hotell. Jurmal spa hotell. Ligger 30 min utenfor Riga by. Går tog hver halve time. Det er super fint der. Deilig spa behandlinger også, til en billig penge. Kan anbefale hotstone massasje der.

Skrevet

Hvis du skal dit om sommeren bør du ta turen ut til kysten, Jurmala ligger ikke så langt unna, der er det fantastiske spamuligheter og flotte strender...Vi var der ikke selv, men hadde store planer om litt spatid til meg, men ting går ikke alltid som planlagt med unger gitt :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...