Gå til innhold

Til dere som har en mann som jobber nattskift....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns dere det går greit å være hjemme alene om kvelden og natten, eller syns dere det er ekkelt? Jeg er veldig husredd og mørkeredd, så jeg syns det er kjempe ekkelt. Det jeg er mest redd for er at det skal komme noen å bryte seg inn i huset mens jeg og mini sover. For jeg sover ganske tungt. Jeg ble skremt skikkelig når jeg var litt yngre, og det henger i enda....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke det er noe problem i det hele tatt..

Han har jobbet natta i 4 år nå..

Er innimellom som jeg må gå fort inn i senga og hoppe fort under dyna,men da er det bare noe rart jeg har fått for meg.. Hehe

Skrevet

He he...okay :) Syns du det var ekkelt de første gangene han jobbet natt? Er du mørkeredd og husredd?

Skrevet

Var litt rart de første nettene, men det gikk fort over.. Ble fort vant til det.. Da ble det rart når vi sov sammen i helgene..

Er bittelitt mørkeredd, og har en tendens til å se ansikter utenfor vinduet og sånt,men jeg bare prøver å tenke på noe annet, og se et helt annet sted om jeg må dra ned rullegardina..

Når jeg er under dyna, så er jeg trygg på en måte =)

Skrevet

Okay...jeg skjønner. Jeg er så ekstremt mørkeredd jeg, og det jeg er aller mest redd for er at det skal komme noen å bryte seg inn. Har lurt på å få boligalarm, men vet ikke om det er noen selskap her v bor som har boligalarm. Da ville jeg følt meg tryggere :)

Skrevet

jeg synes det er helt greit så lenge jeg sitter i stua med lys på og sånt...selv om jeg ofte sitter oppe veeeldig lenge..men så fort jeg skrur av alt og går inn på soverommet så syns jeg det er skummelt..mest fordi jeg syns jeg hører masse rare lyder ute i stua...hører jo aldri de lydene når han er hjemme...er så skummelt..tørr ikke ha armene over dyna en gang..for da ligger jeg bare å venter på at noen skal prikke meg på armen elelr noe...herregud så teit..men er faktisk sant...så jeg er nesten nødt til å sitte oppe til jeg blir dautrøtt,så jeg slipper å ligge så lenge i senga=)

Skrevet

Mannen jobber skift.., men han er borte flere dager i strekk.. Har periodevis vært "husredd".. Men siste årene har det ikke gjort meg noe og være alene hjemme i noen dager.. =)

Skrevet

haha, slik er jeg også når sambo jobber natt. I tillegg MÅ jeg ha telefonen på nattbordet, slik at dersom noen bryter seg inn så kan jeg ringe politiet :P Hehe. Er utrolig husredd av meg ja!

Skrevet

Jeg synes det er greit,er ikke husredd da. Synes det er verst når ungene er syke og jeg alene med alt! Såååååå godt når han er hjemme og legger armene rundt meg;)

Skrevet

Da er du akkurat slik som meg da :) Jeg sitter åsså oppe lengst mulig for å få tiden til å gå, men må åsså prøve å få noen timers søvn pga. mini våkner tidlig om morningen.

Skrevet

Har en samboer som er vekke 4 uker i strekk ( så hjemme i 4 ), går helt fint. Nå er jeg hverken mørk- eller husredd, men det hender jeg får det for meg at det er noen i huset, av og til høres det nemlig ut som det går noen i stuen. Bare innbilning selvsagt, men når jeg først får det for meg, må jeg ut av sengen bare for å sjekke - ellers ligger jeg bare å hører på lyder som ikke er der.. hehe...

Av og til føler jeg det er noe skummelt under senga som skal ta meg, så da hopper jeg fort oppi sengen.

Hadde en lignende følese da jeg var mindre. Gikk inn porten vår, og rett ved siden av var det en bod. Av og til måtte jeg bare løpe forbi boden og hoppe inn døren, for fikk en følelse av at det sto noen bak boden.. Må jo bare le når jeg tenker på det nå da..

Skrevet

Såpass ja...stakkars deg da som må være alene hjemme 4 uker i strekk. Min mann jobber nattskift 3. hver uke.....jeg er åsså slik at jeg hører mange lyder etter jeg har lagt meg, men jeg tør ikke gå ut i stuen å sjekke jeg :( Men jeg må låse soveromsdøren åsså jeg før jeg legger meg. Jeg vet at det ikke er lurt, men jeg må det før jeg klarer å bli vandt med å sove alene.

Skrevet

Jeg synes egentlig det er greit jeg og har etter noen år blitt veldig vant til det. Trives faktisk best i senga aleine eller med vesla.

Men nå bor jeg i en stor enebolig, og broren min bor her også, det er kun to netter i uken han ikke er her, så jeg har jo en trygghet i å ha en "voksen" mann i hus uansett, samt to kattepuser.

En periode hadde vi også hund.

Skrevet

Vi bor i en firemannsbolig, men alikevel så føler jeg meg ikke helt trygg. Er jo ikke sikkert at de nadre som bor her hører hvis noen bryter seg inn her hos oss hvis de sover.

Skrevet

Her er det jeg som er på natt:-)

Vet han ligger med puta mi i armene da jeg kommer hjem om morgningen..hihi..litt redd han og kanskje?

Skrevet

He he.-...okay :) Ja, mannfolk kan vel være like redd som vi kvinner åsså....men de tør kanskje ikke alltid innrømme det :)

Skrevet

Han påstår han savner meg da..så jeg lar han slippe med den forklaringen:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...