Gå til innhold

Hva synes dere om dette jentenavnet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Laura

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer ann på uttalen. Her ville det blitt Læuvra.. ikke særlig pent

Skrevet

Fint!

Minner meg om en søt gammel dame med mørkt hår og krøller, en venninne av min mormor=)

Skrevet

Et av mine favorittnavn! Nydelig-

Skrevet

Nja, vet ikke. Litt sånn "bob-bob"? Ikke helt min stil.

Jeg er så fæl til å bruke Laura om hun som vasker på jobb. Aner ikke hva hun heter så det blir bare "Vaske-laura".... ANER ikke hvorfor =)

Skrevet

Pent egentlig, men jeg strever litt med at de fleste Laura-er jeg kjenner er amerikanske og i norsk sammenheng visualiserer jeg dermed ordet "låra." Pokkers gringoer som ikke kan holde seg til Lauren.

Skrevet

Syns det er fint.

Skrevet

Njaaa... forbinder det dessverre med ei fryktelig gretten gammel dame jeg vet om....:=)

Skrevet

Hvorfor ikke spørre hva hun heter?

Skrevet

Hehe...må bare le når jeg hører det , en jeg var sammen med for lenge siden kalte alle damer han kjente for Laura :P

Også synes jeg det passer fint på gamle damer, men ikke små søte jentebabyer :)

Skrevet

minner meg om en gammel dame... syns ikke det passer til en liten baby..;) men man venner seg jo til alle navn

Skrevet

Tenker på en nitti år gammel dame............:-O

Skrevet

Hehe, for hun kan hverken norsk eller engelsk. Tror hun er bulgarsk eller noe? Umuuuulig å prøve å snakke med henne. Hun virker usikker og litt sjenert i tillegg.

Skrevet

Det er sjelden jeg får en god feeling mtp navn, men nå har jeg både to guttenavn og to jentenavn å velge mellom.. Laura eller Signe og Thorvald og Tor Erlend\Tor Gudmund.

Hihi...

Er IKKE gravid altså, men facineres av navn:o)

Skrevet

Jeg synes det er et litt komisk navn hehe :) pappa har nok skyld i det..

Han pleide å kalle alle litt spesielle eller rare damer for Laura,, la bare på et annet beskrivende navn først, styggelaura, fjåselaura osv :)

Skrevet

Laura er HELT nydelig om man uttaler det som "Låra" - "Lævra" er ikke noe fint i det hele tatt. Men jeg synes det er kjempevakkert og pent om du har det med amerikansk uttale:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...