Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste for noen dager siden om ei som var såååå glad for at det var blitt så koselig her inne... imotsettning til før, da det var mere krengling og hetsing... Mange, inkludert meg selv skrev under det, veldig glad for at går ann å skrive ett innlegg uten å få huden full...

Så dukket det opp igjen etter det... i hovedsak med røykedebatter, og nå over til hetsing av enkeltpersoner...

Jeg synes det er kjempe trist at det må bli sånn...

Er det bare et desperat behov for å bruke anonym knappen før den forsvinner eller?

uansett... Det var så koselig her...

trist...:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg det er til tider ganske så ukoslig her inne faktisk.

Jeg syns også dette er trist. :(

Skrevet

Tror vi bare skal gjøre alt vi kan for å overse de ukoselige og provoserende innleggene.

Skrevet

Mitt første besøk her i kveld. Fikk bakoversveis og hakeslepp!! Krangling og hetsing!! Skrev det og fikk da mange tilbakemeldinger på at det ikke er sånn til vanlig. Så jeg ga ikke opp og har vært innom noen positive innslag i etterkant:) Skjønte bare fra flere tips å styre unna hete temaer selv om det ikke skulle være nødvendig. Normal folkeskikk må vi vel kunne ha!!

Skrevet

Når de i den eldre generasjonen slutter å bruse med fjærene,blir det nok trivelig igjen.

Skrevet

Anonym:

Nå vet ikke jeg hvor gammel du er da, men jeg ser på meg selv som ganske ung....

Verken vi unge, eller de eldre vet alt, men tror de som er eldre enn oss har mye å bidra med...

Er jo bare til å ta til deg de rådene som virker fornuftig, resten kan du vell overse... er iallefal ikke noe poeng med å gjøre det enda mere ukoselig....

Det har seg nemlig sånn at erfaring kommer med årene, og en med f.eks et barn på 18, har nok lært av sine feil, og jeg setter pris på viljen til å dele sin lærdom med andre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...