Silje`mor Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Ønsker å tipse om denne siden. Hadde vært fint om de som er ute etter å krangle bruker denne siden. Flott med ulike synspunkter på ting, men når det utvikler seg til ren krangling finnes det jo en egen side til dette. Personlig ønsker jeg å bruke trinnsemester siden til å spørre og svare på ting som omhandler trinnsemesteret, baby, kropp, følelser, sykdom, møte med helsevesenet osv. Ting som f.eks røyking kan man vel diskutere på kranglesiden?? Dette er min mening.... God uke til alle mer eller mindre hormonfylte svangre damer:)
Miss Misantrop Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Dessverre er det ikke mulig å diskutere noe som helst skikkelig på krangle, der henger man seg kun opp i skrivefeil og uvesentligheter.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Haha, har noen sett Monty Pythons 'the argument sketch'?
TrustNoOne (but Me) Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 We are the knights who say "Ni"!! *ler* En annen sketsj, men dog morsom
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 Mine kjære Damer av lavere rang, alder og status i samfunnslivet. Nu må det bli slutt på denne kranglingen. Klokken nærmer seg midnatt og da mister som kjent alle prinsesser glansen. Anonyme blir ikke anonyme lenger men kommer frem i sine nitriste drakter. 9 til 16 jobb på samvirklaget.. og det som verre er. Ha en riktig god aften. Med vennlig hilsen Lulla tidligere resident i Voksenkollen. Nå på vei til landstedet i Italien. (Har foresten noen sett min valpesyke Fiffi? Den tispa tenker jo ikke på annet om dagen, sist jeg så henne var det her inne på 2. trimester, men som kjent er det etter 20 dager for hunder. FIIIIIFIIIIIIIII!!!)
TrustNoOne (but Me) Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 Neimen, er det Dem, Lulla? Jeg har hørt rykter fra (relativt) sikre kilder om at vår alles kjære Prinsesse holder til her inne. De vet, hun med lysfontenen. Det er mulig Deres høyt elskede Fifi har falt i sosietetsfellen og latt seg blasere av Prinsessens skinnende krone. Vi kan jo sende ut blodhundene, men frykter at jeg da vil bli utelatt ved neste middagssoiree på Slottet. Og De vet jo hvor viktig disse sammenkomstene er for vår sosiale status, kjære. Huff og huff, slike moralske dilemmaer gjør meg uvel. Jeg får vel be hovmesteren skjenke meg en sherry. Blooooom!! Med vennnlig hilsen Grevinne Harriet på Kollen
TOEB*Har født* Skrevet 6. april 2008 #7 Skrevet 6. april 2008 hehe.. Dette var fine 'svar'. Fortsett sånn!.. koselig lesning;)
Liagora med 2 jenter Skrevet 7. april 2008 #9 Skrevet 7. april 2008 Er det meg dere diskuterer eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå