Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå en sønn på 3 mnd og nå i det siste har jeg begynt å miste en masse med hår.... andre? hvor lenge pågår dette egentlig.. veldig glad jeg har tykt hår i utgangspunktet:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig kjedlig, jeg har gjort det samme i begge mine svangerskap. Holdt på noen uker, deretter begynte det å vokse ut en "ny lugg". Skikkelig lekkert med kort tykk lugg på 2-3 cm når en ellers har lang lugg og langt hår. Lykke til!

Skrevet

dette lover jo godt:) huff... blir nok ganske lekker ja...

Skrevet

Dette er ganske vanlig ja.

Begynte da jentene var rundt 4 mnd begge gangene, og holder på ennå nå iallefall(hun er nå 7 mnd)

Skrevet

ikke nok med at man er full av strekkmerker og slapp hud både her og der, så skal man faktisk miste håret også...

Skrevet

Hehe man mister ikke noe hår mens man er gravid, så har litt å gå på;) det gir seg snart:)

Men kan godt ta b vitaminer

Skrevet

Hei. Jeg er utdannet frisør, og dette ser vi mye av!!! Nå har jeg også fått oppleve det selv! De fleste mister mye hår ved tinningene og litt generelt ellers. Selv har jeg mistet mye i luggen og når det er sol, ser det ut som om jeg har piggsveis pga alt som forsvant oppå. Når det sto på som værst måtte jeg rulle puten min med klesrull hver dag!

Som frisør kan jeg si at dette gir seg når barnet er rundt 6 måneder, dette varierer jo litt fra person til person. De eneste rådene jeg kan gi er å bruke naturbørste som koster ca 150 kr på frisør salong, på den måten drar du hvertfall ikke ut mer enn nødvendig som du hadde gjort med en stiv vanlig børste. Ikke minst er det viktig å kure håret for å gjørde det beste ut av situasjonen!!! Hud, hår og negler er det som får sist vitaminer/mineraler etc fra kroppen vår, og hvertfall når vi ammer så det trenger gjerne litt ekstra pleie.

Husk at omega3 er veldig viktig for både håret, kroppen og amming/barnet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...