Mersa og gutta <3 Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Altså, men tanke på gårsdagens kamptråd MÅ jeg bare nå (og det er med tungt hjerte, for jeg liker ikke Stabæk noe videre og håper LSK tar sølv) MEN: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 dritkjipt, men dette var jeg forberedt på.. det er tv-kamp. lillestrøm taper mye når de er på tv. blæ.
soleie med fanten:) Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 hehe, ja de har sikkert tv angst.... not..... må nok bare inse at de ikke er gode nok!!!! blir Brann som tar gullet vettu. så blir det stabæk på 2 og rosenborg på 3, viking 4 så lillestrøm 5. hehehehe:)
My little girl_ Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 Forza fugla!! De kommer sterkere tilbake;)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 soleie stakar deg, du skjønte vel kanskje at det ikke var det jeg mente! Bare at de som regel taper når jeg kan se kampen på tv...
soleie med fanten:) Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 åå fugla er blå lsk lsk de har dritte på drage!!!! hahahaha
Bare jeg er meg :o) Skrevet 6. april 2008 #8 Skrevet 6. april 2008 Lillestrøm kommer sterkere tilbake:o) Grrr...litt pyton akkurat nå!!!
Mersa og gutta <3 Skrevet 6. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 6. april 2008 En trøst at Enga gjorde det like dårlig da! soleie med baby lucas:) : Rosenborg skal ikke være i nærheten av medaljeplass en gang!!! Helst på kvalikplass og tape kvalikkampen!!!! Og gullet går selvsagt til Bergen :-D
soleie med fanten:) Skrevet 6. april 2008 #10 Skrevet 6. april 2008 kanskje det er du som bringer ulykka da;) men er ikke synd i meg. koser meg med resultatene i dag jeg:)
soleie med fanten:) Skrevet 6. april 2008 #11 Skrevet 6. april 2008 hehe, helst det ja, men tror nok ikke de blir så dårlig, desverre:(
soleie med fanten:) Skrevet 6. april 2008 #12 Skrevet 6. april 2008 mente: åå fugla er få lsk lsk de har dritte på draget!!!!!
*mamma'n til*erlend+andrea Skrevet 6. april 2008 #13 Skrevet 6. april 2008 en suveren dag, ffk vinner og lillestrøm taper ;-P
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 6. april 2008 #14 Skrevet 6. april 2008 Lsk taper, brann tapte, enga tapte og viking tapte. Rbk taper imorgen. Dvs at storlagene som har potensiale har tapt denne helgen.. Og det TOPP!! =) Så håper jeg (for helvete, unnskyld språket) at Vålerenga skjerper seg og manageren og resten av storteamet kan gjøre bytter++. Møkkalag i dag. Hmpf!!!!
soleie med fanten:) Skrevet 6. april 2008 #15 Skrevet 6. april 2008 som sagt, andresen kommer aldri til å bytte seg selv ut. så da sitter jo vålerenga igjen med kun 2 bytter. konge for de andre lagene det.. hehe
Mersa og gutta <3 Skrevet 6. april 2008 Forfatter #16 Skrevet 6. april 2008 Registrerer at du ikke nevner Vålerenga når du nevner topplagene..... ;-P
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 6. april 2008 #17 Skrevet 6. april 2008 Gjorde jeg ikke? jeg skrev: enga. =)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 6. april 2008 #18 Skrevet 6. april 2008 hun skrev enga.. det er det samme som vål'enga det gitt! Men ikke enig.. stabæk er en gullfavoritt og de vinner i dag..
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 6. april 2008 #20 Skrevet 6. april 2008 Han er veldig egen han derre Andresen, men det er ikke han som alene styrer alt. Jeg håper Skullerud er mann nok i sin rolle..
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 6. april 2008 #21 Skrevet 6. april 2008 (S)TinkerBelle <3 Shit, glemte å nevne STabæk.. Hehe =) Ja, dessverre, de vinner.... *furte* Men enga kjører over de i innspurten,hihi;)
Mersa og gutta <3 Skrevet 6. april 2008 Forfatter #22 Skrevet 6. april 2008 Pokker!! Leste til og med to ganger for å være sikker på at jeg ikke overså det!!! *pusser brillene mine* :-S Mulig det er på tide å ta kvelden for meg nå ja!!! hehe
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 6. april 2008 #23 Skrevet 6. april 2008 *dreit deg ut* Men,neida..Kan bare være her og overse litt mer... Så du virker enda mer tåpelig.. hihihih;) *Kødder-bare;)*
Mersa og gutta <3 Skrevet 6. april 2008 Forfatter #24 Skrevet 6. april 2008 Du skulle ønske det ja!! hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå