Gå til innhold

Dagens fotballtråd!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, men tanke på gårsdagens kamptråd MÅ jeg bare nå (og det er med tungt hjerte, for jeg liker ikke Stabæk noe videre og håper LSK tar sølv) MEN:

 

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:( dritkjipt, men dette var jeg forberedt på.. det er tv-kamp. lillestrøm taper mye når de er på tv. blæ.

 

 

Skrevet

hehe, ja de har sikkert tv angst.... not..... må nok bare inse at de ikke er gode nok!!!! blir Brann som tar gullet vettu. så blir det stabæk på 2 og rosenborg på 3, viking 4 så lillestrøm 5. hehehehe:)

Skrevet

Forza fugla!!

 

De kommer sterkere tilbake;)

Skrevet

soleie

 

 

stakar deg, du skjønte vel kanskje at det ikke var det jeg mente! Bare at de som regel taper når jeg kan se kampen på tv...

 

 

Skrevet

åå fugla er blå lsk lsk de har dritte på drage!!!! hahahaha

Skrevet

blå? hæhæ..

Skrevet

Lillestrøm kommer sterkere tilbake:o)

 

Grrr...litt pyton akkurat nå!!!

Skrevet

En trøst at Enga gjorde det like dårlig da!

 

soleie med baby lucas:) : Rosenborg skal ikke være i nærheten av medaljeplass en gang!!! Helst på kvalikplass og tape kvalikkampen!!!!

 

Og gullet går selvsagt til Bergen :-D

Skrevet

kanskje det er du som bringer ulykka da;) men er ikke synd i meg. koser meg med resultatene i dag jeg:)

Skrevet

hehe, helst det ja, men tror nok ikke de blir så dårlig, desverre:(

Skrevet

mente: åå fugla er få lsk lsk de har dritte på draget!!!!!

Skrevet

en suveren dag, ffk vinner og lillestrøm taper ;-P

Skrevet

:)

Lsk taper, brann tapte, enga tapte og viking tapte.

Rbk taper imorgen.

 

Dvs at storlagene som har potensiale har tapt denne helgen..

Og det TOPP!!

 

=)

 

Så håper jeg (for helvete, unnskyld språket) at Vålerenga skjerper seg og manageren og resten av storteamet kan gjøre bytter++.

Møkkalag i dag.

Hmpf!!!!

 

Skrevet

som sagt, andresen kommer aldri til å bytte seg selv ut. så da sitter jo vålerenga igjen med kun 2 bytter. konge for de andre lagene det.. hehe

Skrevet

Registrerer at du ikke nevner Vålerenga når du nevner topplagene.....

 

;-P

Skrevet

Gjorde jeg ikke?

jeg skrev: enga.

 

=)

Skrevet

hun skrev enga.. det er det samme som vål'enga det gitt! Men ikke enig.. stabæk er en gullfavoritt og de vinner i dag..

 

 

Skrevet

Han er veldig egen han derre Andresen, men det er ikke han som alene styrer alt.

Jeg håper Skullerud er mann nok i sin rolle..

Skrevet

(S)TinkerBelle <3

 

Shit, glemte å nevne STabæk.. Hehe =)

 

Ja, dessverre, de vinner.... *furte*

 

Men enga kjører over de i innspurten,hihi;)

Skrevet

Pokker!! Leste til og med to ganger for å være sikker på at jeg ikke overså det!!! *pusser brillene mine* :-S

 

Mulig det er på tide å ta kvelden for meg nå ja!!!

 

hehe

Skrevet

*dreit deg ut*

 

:)

 

Men,neida..Kan bare være her og overse litt mer... Så du virker enda mer tåpelig..

hihihih;)

 

 

 

*Kødder-bare;)*

Skrevet

Du skulle ønske det ja!! hihi

Skrevet

Hadde vært en drøm da....

;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...