Gå til innhold

hva skriver man i et brylupskort....


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke noe mer? tenkte liksom og "slenge på" noe mer;) men fantasien stopper gitt..

Skrevet

........og stave bryllup riktig ; )

Skrevet

skri noe fra profetiene.. det derre størst av alt er kjærligheten etc

Skrevet

Hva med: "Elsk hverandre og husk å ta vare på hverdagene, det er de det er flest av" ?

Skrevet

ok..bryllup da, men jeg skal da vel ikke stave det inni kortet;)

Skrevet

Kjærlighet

er å gi og få.

 

Kjærlighet er

å gi vennlighet og få en venn.

å gi fortrolighet og få en fortrolig.

å gi kjærtegn å få en kjæreste.

 

Kjærlighet er

å gi åpenhet og bli åpen.

å gi varme og bli varm.

å gi tilgivelse og bli tilgitt.

 

Kjærlighet er

å gi tårer og få smil.

å gi sorger og få gleder.

å gi krefter og få kraft.

 

Kjærlighet

er å gi og få.

 

Kjærlighet er

å gi seg selv og få en annen

''''''''''''''''''''''''''''''

 

 

Strø roser for hverandre, torner strøs nok av andre..

 

 

 

'''''''''''''''''''''''''''''

 

*Den høyeste lykke i livet er vissheten om å være elsket for sin egen skyld, eller rettere sagt: å være elsket til tross for at man er den man er.

(eng: “The greatest happiness of life is the conviction that we are loved -- loved for ourselves, or rather, loved in spite of ourselves.”)

 

*Kjærlighet er menneskenes galskap, men en åndrikhet av Gud.

 

*"There is nothing like a dream

to create the future.

 

*“When a woman is talking to you, listen to what she says with her eyes”

 

*Alvor i kirken, det får så være. Men når vielsen er over, skal det være en virvlende drøm omkring bruden. Et bryllup skal være kongelig og fantastisk.

 

*“To love another person is to see the face of God”

 

*“What a grand thing, to be loved! What a grander thing still, to love!”

 

*I met in the street a very poor young man who was in love. His hat was old, his coat worn, his cloak was out at the elbows, the water passed through his shoes, - and the stars through his soul

 

*Life is the flower for which love is the honey.

 

*Try as you will, you cannot annihilate that eternal relic of the human heart, love

 

*“Love is a portion of the soul itself, and it is of the same nature as the celestial breathing of the atmosphere of paradise.”

 

 

Det er bedre å være to en én;

de får god lønn for sitt strev.

For om de begge faller, kan den ene reise den andre.

Men stakkars den som er alene!

Når han faller, har han ingen til

å hjelpe seg opp.

 

Når Kjærligheten vokser

blomstrer ekteskapet

 

 

 

Å si at du kan elske en person hele ditt liv, er som å si at et lys vil fortsette å brenne så lenge du lever

 

 

Kjærligheten er en frukt som kan høstes til alle årstider,

og som bestandig er innen rekkevidde for alle

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...