Gjest Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Tenkt jeg skulle spørre om dere alle har funnet noe navn. Har dere tatt navn etter noen i familien eller navn dere liker? Jeg selv skal ha bestemødrene våre sine navn på evt jente(Jenny Charlotte - Jenny og Lotte heter bestemødrene). Om det blir gutt skal vi ha Mathias fordi vi rett å slett bare liker det. Vil gjerne høre fra alle dere her inne.
Saltlakris Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Vi har tatt fornavn som vi liker, og mellomnavn er oppkalling etter min samboers døde mor (vi liker selvfølgelig dette også)
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Første er ikke oppkalt Andre er oppkalt etter min samboers farfar og olderfar Prinsessa vi venter nå blir oppkalt etter min mormor
Gjest Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 kjempefine navn dere har funnet :-) vi har ikke valgt enda, men de det står mellom har vi bare tatt fordi vi liker de.. har ingen navn vi liker godt nok til å kalle opp etter...
Mamma mjaua Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 Nikolai:) farmor, som jeg er mest glad i i hele verden, heter Nikoline til mellomnavn. kan jo ikke gi guten dette navnet, men kan kalle han Nikolai:)
piamamma Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 Min første, Jenny er oppkalt etter min oldemor.. Får jeg jente denne gangen også blir hun kalt Johanne etter hans mamma, men hvis det blir gutt blir det Leander, fordi jeg synes det navnet er å fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå