Gå til innhold

dere som har mistet en forelder, hvor lenge var

Anbefalte innlegg

Skrevet

han/hun syke før de gikk bort?

har selv en pappa somlever med kronisk kreft, men vi kan være heldige å ha han her i mange år enda... er bare grusomt å tenke på at han "når som helst" kan bli kjempe dårlig og bli borte fra meg:(

men bank i bordet, nå er han så godt som "frisk" og har bare en cellegiftkur igjen før han kan ta en pause.

vet dette var et veldig personlig spørsmål, og dere må ikke svare om dere ikke vil.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pappa hadde lungekreft og det gikk vel ca 14 dager fra han fant ut at han var syk til han døde.

Skrevet

Psykisk syk i 30 år, men ingen indikasjoner på at han skulle være suicidal før han faktisk var død.

Kreft er lumske greier, faren til samboeren min har også kronisk kreft.

Men er ganske bra nå, etter en hard kur.

Skrevet

3 år kanskje,, men han ble friskmeldt mange ganger så han var ikke sammenhengende syk, hadde noen kortere og lengre pauser innimellom..

Skrevet

Å Lizzy, det var utrolig kjapt... :(

Mamma hadde leverkreft, vi fikk vite det i januar og hun døde i august. Det var noen tøffe måneder.

Skrevet

Ja, det gikk veldig fort, så vi fikk egentlig ikke tid til å tenke over så veldig mye før han var død.

Skrevet

Tja, litt vanskelig å si. Han var ikke akutt syk, sånn at vi visste at han kom til å dø før en uke før han døde. Men han var jo syk i mange mange år før dette. Men det var sånne diffuse plager, som ikke hadde noe med dødsfallet å gjøre. Pappaen min døde for snart 8 år siden.

Kos dere med pappaen din så masse dere kan, og får håpe dere får beholde han lenge

Skrevet

Han var ikke syk, bare døde brått da hovedpulsåra sprakk. Litt over 1 år siden nå :(

Håper det går bra med pappaen din og at du får mange fine år med han videre :)

Skrevet

Mammaen min fikk diagnosen ALS i 2005, 30 mars 2006 mistet vi henne...

Moren min har alltid vært mye syk, men ikke dødssyk, altså, hun har hatt flere slag, epilepsi, blitt lam i den venstre hånden og vært plaget med mye senskader av stråle behandling, Men diagnosen hun fikk kom som et sjokk, i motsettning til andre sykdommer er det ingenting man kan gjøre, kun vente på at man dør, mens man på veien blir lam, mister taleevnen, må ha hjelp til å puste, kan ikke røre en eneste kroppsdel, ikke komunisere, bare sitte der og vente, mens hjernen din er helt klar...

Jeg ønsker dere masse lykke til, husk på å ta vare på tiden fremover, og snakk masse sammen.

Jeg håper pappaen din blir frisk, og at du får ha ham i maaaaange år til.

Mange klemmer

Skrevet

Pappa fikk diagnosen 11 juli og døde 8 juni året etter.Bukspytt kjertel kreft.

Skrevet

To år fra hun fant første kulen. Ble friskmeldt etter et halvt år. Ett år etter det var det spredning til magen og lever. Da gikk det raskt nedover. Det gikk bare en måned fra vi fikk vite at det ikke var håp til hun døde.

Bruk tiden sammen godt. Håper dere får mange gode år enda!

Skrevet

Hei Lisa & lille Noah<3

Ser at mamman din hadde ALS! Mistet mamman min av samme sykdom for snart 8 år siden av ALS! Var ikke mange med sykdommen da,syns bare det va litt spesielt siden du også hadde opplevd noe lignende og måtte bare skrive noen ord!

klem

Skrevet

Mamma hadde føflekk-kreft med metamorfose inn i lungene og opp i hjernen.

Diagnosen fikk hun ca halvannet år før hun døde, hun ble friskmeldt 3 uker før hun fikk 3 akutte hjerneblødninger og fra første symptom da, til hun var vekk gikk det 2 dager.

Så det gikk egentlig veldig fort alt sammen:(

Skrevet

Psykisk syk.. Var ekstremt dårlig fra november til han tok livet sitt i juli året etter..... Tøff tid med mye opp og ned.. Var i 2000.

Skrevet

Ingen forvarsel i det heletatt, kom som et sjokk. Døde av hjerteinfarkt 39år gammel, da var jeg 17.

Skrevet

Vet ikke helt, noen år, tror jeg.

Han var alkoholiker og døde som følge av det.

Det var igrunnen like greit, for han hadde ikke noe godt liv på slutten.

Skrevet

Med moren min så gikk det 8 måneder fra diagnosen til hun døde. (kreft)

Stefaren min døde som følge av et massivt hjerteinnfarkt hjemme.

Ønsker deg masse lykke til på veien. Og mange varme og gode klemmer..

Skrevet

mamma fikk diagnosen i desember og døde i august året etter.

Skrevet

min far døde av hjertestans, ingen forvarsel eller noe (som vi vet om i alle fall) Trøster oss med at det må være den beste måten å dø på...

Skrevet

PAPPA døde plutselig. Han dro hjem og la seg fordi han følte seg dårlig, og våknet aldri igjen. 40 år gammel.

MAMMA døde for snart to år siden. Bestefaren min fant henne på gulvet hjemme i leiliheten sin. Kom som et sjokk det også.47 år gammel.

Så jeg er såååå glad for at jeg har min egen lille familie nå. Siden jeg er enebarn og ikke har noen foreldre.

Uff, livet er urettferdig!

Skrevet

mamma var psykisk syk+alkoholiker i 2 år før hun tok livet sitt for 3 uker siden.... Så vi hadde ikke noe forvarsel egentlig. Visste jo at hun var dårlig, men ikke SÅ dårlig... :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...