Gå til innhold

Er dette bekkenløsning?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alltid slitt med rygg og bekken, og i forrige svangerskap så var jeg mye plaget mot slutten. Det var flere ganger jeg måtte ligge hele kveldene.

 

Nå har det begynt igjen. Det er en intens verk helt nederst i korsryggen, akkurat i trusekanten. Så går den litt nedover i en strek på hver rumpeball. Det er vondt når jeg begynner å gå men kan bli litt bedre med bevegelse. Noen ganger er det så vondt at jeg ikke kan bruke bena og jeg må støtte meg i bord og stoler for å klare å være oppreist.

 

Er dette bekkenløsning eller ryggproblemer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være bekkenlåsning. Jeg har nå sltt med dette i to år etter fødsel siden jeg ikke gjorde noe mens jeg var gravid. Anbefaler deg å ta en tur til en kiropraktor som kan bekken, det har hjulpet meg enormt. Bor du i Oslo-området kan jeg anbefale "Bekken og Barn" på Skøyen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...