tigergutt<3 Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Har alltid slitt med rygg og bekken, og i forrige svangerskap så var jeg mye plaget mot slutten. Det var flere ganger jeg måtte ligge hele kveldene. Nå har det begynt igjen. Det er en intens verk helt nederst i korsryggen, akkurat i trusekanten. Så går den litt nedover i en strek på hver rumpeball. Det er vondt når jeg begynner å gå men kan bli litt bedre med bevegelse. Noen ganger er det så vondt at jeg ikke kan bruke bena og jeg må støtte meg i bord og stoler for å klare å være oppreist. Er dette bekkenløsning eller ryggproblemer.
Mummimamma:-) Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Det kan være bekkenlåsning. Jeg har nå sltt med dette i to år etter fødsel siden jeg ikke gjorde noe mens jeg var gravid. Anbefaler deg å ta en tur til en kiropraktor som kan bekken, det har hjulpet meg enormt. Bor du i Oslo-området kan jeg anbefale "Bekken og Barn" på Skøyen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå