Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Lurer på om det er andre med samme erfaring eller som kan svare meg på hva dette kan være. Jeg er i uke 35 og har kjent i en ukes tid veldig nedpress (akkurat som om ungen er på vei ut) og er veldig øm nedentil.Dette merker jeg når jeg går. Føler jeg går som en and.Er det sånn at hodet kanskje har festet seg?Eller at jeg begynner å få åpning?Kan man i såfall merke det hvis det skjer? Som dere sikkert skjønner er jeg førstegangs og helt grønn på visse områder.Men har lært at ingen spørsmål er dumme
Smånetta 14.mai Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Babyen er nok godt nede i bekkenet i hvert fall. Nedpress. Det skal godt gjøres å kjenne at du begynner å få åpning, altså. Men noen kan visst kjenne at egget fester seg, så det er vel neppe umulig.
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 trur det bare er sånn siste tiden skal være...Har og vært sånn siden uke 35,(dvs en uke) og har ikke roet seg ned eller blitt bedre,snarere motsatt...
*Super*Mamman* Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 eR NORMALT Å FØLE DET SLIK DE SISTE UKENE.. eR NOK PGA UNGEN KOMEMR LENGRE NEDE I BEKKENET OG PRESSER PÅ TING OG TANG....
tabX Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 Jeg har det også sånn, men kan ikke huske at jeg hadde det slik i forrige svangerskap! Jeg har ikke hatt det siden uke 35 da.. er 38 uker i morgen! Håper på at det skal skje ting snart. Har hatt masse vonde kynnere idag;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå