Gå til innhold

Kvalme indikasjon på downs???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så i en annen tråd noe om det... var nevnt i forbindelse med ei som var mye kvalm (uke 10)

Jeg er i uke 22, og fortsatt tidvis mye kvalm... uff... alt man skal bekymre seg om fordi man leser på tråder her inne... må jo le litt av meg selv og, men blir like bekymra likevel...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tror jeg overhode ikke noe på....Dessuten tror jeg de ville sagt noe på den ordinære ultralyden?

Skrevet

Nei, er hormoner som gjør deg kvalm :) Ikke noe indikasjon på downs, jeg har hvertfall ALDRI hørt om dette før ;)

Skrevet

Hei, jeg husker bare å ha lest det i et innlegg her før, men velger å ta det med en klype salt ja.

Skrevet

oj, fikk ikke skrevet ferdig...skulle si at den vanlige oppfatningen er jo at alt er bra når man er mye kvalm.

Skrevet

Hørtes ut som bare tullpreik....Er du nervør så spør legen om noen tips...Det trur jeg er best..

Skrevet

Neineinei, ikke tenk på det en gang! Bare oppspinn!

Skrevet

Takk for beroligende svar :-)

Skrevet

ja da får vi en tass med downs.... for denne gangen har jeg vært kvalm og kastet opp hver dag i halve svangerskapet.. uff nei tror da ikke det stemmer altså..

Skrevet

Hehehehe! Stemmer absolutt ikke! :D

Jeg var kvalm og spøy i 9mndr sist, men han har overhodet ikke downs av den grunn! :D

Skrevet

Måtte bare slenge med at om det hadde stemt tror jeg det hadde vært VELDIG mange flere med downs i verden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...