Gå til innhold

Trenger hjelp til å finne ut hvilken vogn dette er...

Anbefalte innlegg

Skrevet

På barnevognguiden.no viser de øverst på siden en banner med forskjellige vogner. Jeg har virkelig forelsket meg i den ene men jeg finner pokker meg ikke ut hvilket merke det er....

Noen som kan hjelpe?

Den vogna jeg tenker på har fire hjul. håndtaket går direkte på skrå opp fra de to bakerste hjula. Dette er den eneste stanga som går fra hjula til vognbaggen. Hjula er svarte og alle er like store. baggen er mørkgrå tror jeg. Man ser vogna i sideprofil!

Link til siden: http://www.barnevognguiden.no/index.php

Takker for all hjelp jeg kan få i "etterforskningen"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Micralite Duo Kombi

Kan det være denne?

Skrevet

Mutsy ett eller annet

Skrevet

er ikke det en sånn stokkevogn eller noe sånt?

Sånn som kjendisene i Hollywood har:-)

Skrevet

Musty eller noe slikt trur æ den heter!!!!!!!!!!!!

Skrevet

nei...den jeg tenker på hadde fire like store hjul...men takk for hjelpa :-)

Skrevet

hehe Morsomt å lese svarene, for vognene i det feltet skifter!! Både Musty, Bugaboo og Stokkevognen er der...flere og....

Men tror det er Mustyvognen du mener, for den har stang som du beskriver...

Skrevet

Der var den tror jeg :)

Dumt at den fikk så dårlig kritikk....

Takk for hjelpa :-)

Skrevet

Ja helt enig :) Ganske irriterende at de reklamerer for vognene uten å si hvilket merke det er. Men heldigvis finns det folk her inne med trente øyne som stiller opp! Tusen takk for all hjelp.

Egentlig drømte jeg om Emiljungaen (den store) men tror den kampen er tapt da min samboer sier "du kan få hvilken vogn som helst men den må være lett i vekt og enkel å manøvrere"....

:-)

Skrevet

drit kuul jeg å vil vite hva den heter!!!

Skrevet

Men den fikk ikke så gode tilbakemeldinger....Men jeg er forelska i utseende på den

Skrevet

Har kjøpt Mutsy Urban Rider i neon-/eplegrønn - gleder meg masse til å få tatt den i bruk. Den er kjempelett å legge/sette sammen, så jeg tror og håper den kommer til å bli bra:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...