Gå til innhold

I helvete!! Hva fa.. gjør jeg nå da????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gubben har for EN GANGS SKYLD klart å sette på en vaskemaskin med vask, UTEN å sjekke lommer etc..

Og hva ligger i buksen min?

Jo...MOBILEN!!

Har ikke hustelefon, kun den ene tlf, og jeg drar på jobb til Bergen (ca 50 mil hjemmeifra) på onsdag..

Største krisa er jo alle bildene, lydene, filmsnuttene av jentungen samt nummerene jeg har der.

FAEN I HELVETE!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. det var vel ikke hans skyld at du ikke tømmer lommene dine?

2. sånt er kjipt, men kanskje du kan få lånt en telefon av noen, evt kjøpe en rimelig en som du har inntil du får fiksa en skikkelig? kjøpte meg en sånn med kun sms og ringefunksjon til et par -tre hundrelapper. hvis kortet ditt virker så er jo noe sånt en mulighet

Skrevet

stopp maskinen (ikke sentrifugér), ta ut mobilen (skyll i rent vann hvis det er såpevann den lå i), ta ut batteri, simkort, av med deksel - alle løse deler og la den ligge til tørk i tre dager, og skru den på igjen. virker den da, må du kopiere alt du har (den kan plutselig streike igjen)ikke skru på for tidlig, da kan den kortslutte.

Skrevet

billige elefoner er det sikker mye av, men jeg må reise rimelig lang for å komme til noen som selger slikt, og det passer ikke de neste dagene..

og, nei, ikke hans skyld at jeg ikke tømmer lommene mine, men jeg hadde heller ikke lagt buksen til vask, han bare dyttet den med inn siden det var plass... UTEN å se etter.

:(

Skrevet

slå av maskinen

ta telefonen helt fra hverandre, alt som går

legg den på varmekablene en uke eller to

kanskje du er heldig

Skrevet

Pust med magen;o)

Uff,får`n kjeft nå eller? Hehe,sorry at jeg flirer....men det er "dømt" til å gå galt.Menn og klesvask hører ikke sammen!!! Snakker av erfaring.

Skjønner du blir gæærn...men syntes bittelitt synd på mannen din også.

Skrevet

oki da skjønner jeg jo at du blir frustrert. du får prøve å få den ut fortest mulig og tørke den så godt du kan. kanskje du klarer redde noe i allefall

Skrevet

Han har IKKE fått kjeft.. :)

helt sant, men jeg var sint, og nå er jeg bare lei meg pga alt så lå der..

den var gammel, så telefonen i seg selv betyr ikkeno.

Skrevet

Jeg skjønner deg veldig godt.Jeg leverte tlf min på service sist uke og fikk den igjen TOM.Dumme meg lagret ikke i minnet:o(

Alle nr,filmsnutter og bilder...BORTE!!

Skrevet

Telefonen min datt i vaskebøtta den, fikk tatt den opp med en gang og lagt den til tørk i noen dager og den virker den:)

Skrevet

Har jeg gjort også hehe :) tok den ut av maskinen, tok den fra hverandre å tørket den med hårføner, funket fint ettpå ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...