Gå til innhold

hvor lenge sov babyen deres på samme rom som dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor lenge sov dere alle på samme rom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3 uker...da begynnte pappan å jobbe igjen, og det blei mye styr om natta,og alle sov dårlig. Så da sov babyen først i gangen, og så på rommet sitt...

Skrevet

Til han var ca 5 mnd. Da hadde han ikke plass i vuggen sin lenger. Så da fikk han sitt eget rom. Og det tror jeg han satt pris på =)

Skrevet

Førstemann; 1,5 år, vi samsov:) nr to sov hos oss i ca 3-4mnd, hun sov gjennom natta fra dag en uansett og sov best alene:)

Skrevet

Tror hun var 8 mnd da hun flyttet for seg selv.

Skrevet

14 dager. Vi sov mye bedre alle tre - mamman, pappan og sønnen ;o)

Kommer til å gjøre det samme med nr 2 - om hun ikke blir liggende på eget rom fra dag 1.

Skrevet

Lillemann på snart 2,5 år sover fortsatt på vårt soverom han, hehe. Har bare hatt ett soverom siden han ble født så... I mai/juni blir vi fire som skal dele soverom, men forhåpentligvis finner vi oss en større leilighet ganske kjapt!

Skrevet

Til vi var ferdig med nattamming, da var hun 6 mnd og flyttet inn til storesøster som da var 2.5. De har det kjempefint sammen!

Skrevet

Okej , veldig forskjellig hva folk velger i hvert fall.

Vi har bare 1 rom her, så den vesle vår (når den tid kommer) må nok ligge på rommet med oss i hvert fall 6 måneder..

Skrevet

Til han var 4 måneder. Da flyttet vi inn i nytt hus.

Skrevet

Førstemann sov på rommet vårt til han var 2, for da hadde vi bare et soverom. Gikk helt fint.

Andremann sov hos oss til han var 9 mnd, da flyttet han inn til storebror.

Nr 3 har vi i utgangspunktet tenkt at skal sove hos oss til over jul, dvs i drøyt 6 mnd, da har vi tenkt å ominnrede barnerommet slik at alle tre sover på samme rom.

Skrevet

10-11mnd hær. Sov i sin egen seng fra dag en. Gikk vældi bra. Regne med ca d samme vill skje med neste:)

Skrevet

Tulla kom på eget rom fra dag 1, og det kommer nestemann til og gjøre og.

Skrevet

Våre sover på samme rom som oss fortsatt, 1 år og snart 3 år gamle, og nybabyen som kommer nå :) Vi har ikke noen andre rom å legge dem på foreløpig, så da får vi tåle å sove sammen. Har ikke vært noe problem altså.

Skrevet

sist gang sov han på rommet vårt til han fyllte to år..men hadde bare ett soverom til da så.. :)

denne gangen blir vi nok å dele rom så lenge nattevåken står på..men når ungen sover gjennom natten er det jo ingen ting galt med å la h*n sove på rom med storebror... :)

men jeg gidder på ingen som helst måte å stå opp og farte innimellom soverommene om natten..og guttungen trenger sin søvn vel så mye om ikke mer enn oss,så han skal ikke bli forstyrret om natten pga nykommingen... :)

Skrevet

Sist sov han på rommet vårt til han var 3 1/2 mnd. Da hadde han sovet hele natta vel en mnd. Var en befriselse å få rommet for oss selv. Endelig kunne vi ha lyset på å ligge å lese igjen, se på tv og prate uten å være redd for at minstemann skulle våkne. Han våknet nemlig lett av lyder de to siste månedene han lå på rommet vårt.

Så denne gangen blir vi også å vente til ungen sover igjennom hele natten før vi plasserer babyen på eget rom. Så det er kjekt å ha babycall =)

Skrevet

Til han var 1 år og 4 mnd, ca. Nestemann flytter nok ut tidligere, da får hun ligge på samme rom som storebror. Ikke helt sikker på hvorfor vi ventet så lenge, men begge deler gikk helt greit uansett.

Skrevet

Første mann: ca 8 uker

Andre mann: ca 10 uker

Forhåpentligvis så holder det med 6-8 uker på neste mann.

:-)

Skrevet

min gutt er 3 år og sover fremdeles hos oss. Men det er fordi vi bare har ett soverom :-) Flytter snart og da får han eget rom. Spent på hvordan det går ja:-) Men han sover i sin egen seng, ikke oppi hos oss.

:-)

Skrevet

første mann lå på eget rom fra han var 3 uker, dette gikk kjempefint. Når han ble ca. 2 år og kunne gå ut av senga si selv, begynte han å komme inn til oss av og til i løpet av natta. Det er jo litt koselig det ogå da, selv om vi alle sover bedre når han ligger på eget rom. Er spent på hvordan det blir når lillebabyen kommer...

Skrevet

har ikke barn fra før, men kunne ha tenkt meg at babyen sov noen mnd på samme rom, kanskje 2-3? vi har rom vi skal pusse opp. skal bruke oljemaling i taket så da kan han/hun ikke sove der på ca 6 mnd så må då utifra det.. skal vel få begynt om en mnd eller to;)

Skrevet

Hun fikk eget rom ved 5 mnd, da hadde ikke jeg sovet om natta på leeenge nesten, om hun snudde på seg, slapp en fjert eller rapa om natta våkna jeg og lå våken og venta på at nå skal hun ha mat, og hun sov urolig og dårlig hun også..

Tror ikke jeg har sovet så godt som den første natta "aleine" på rommet :-P

Skrevet

Tar det virkelig så lang tid før det er tryggt å sove på en rom malt med oljemaling? Bør virkelig begynne å tenke på saken selv da. Plutselig er jeg jo gravid!

Skrevet

Lå p rommet vårt til han var neste 6 mnd, da begynte han å skravle om natta så ingen fikk sove, har ligget på eget rom siden da. Han har "stor" seng, men ligger å roper på oss om natta morgenen.

vi får se hvordan det blir med neste man, hvor mye våken og om vi kan ha de på samme rom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...