Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 kan noen sende noen linker til brudekjoler som er a-formet, har ikke peiling på hvordan disse kjolene ser ut eller hva det menes me a-formet.. uff, dette ble litt flaut så jeg hjemme meg bak anonym knappen..hehe..
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Hvor er det du har hørt om a-formete kjoler? Jeg har heller aldri hørt om noe slikt før... Men jeg googler og finner: http://www.henne.no/php/art.php?id=368192 Går du litt ned på siden finner du en overskrift som heter "Søt i A-fom". Det er ikke akkurat brudekjoler, men det er da i det minste kjoler. Stemmer logikken min vil jeg si at a-form dermed må være kjoler med skjørt som går ut fra et liv som er plassert like under brystene. Men dette var et litt flaut tema, gjemmer mer bak anonymknappen jeg også. Og hvis noen kan gi bedre svar er jeg også kjempenysgjerrig!
ivf-MaMaMø Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 A-formet kjole går jo ut på at hvis du ser for deg en stor A fra midjen og ned. Dette er vel den mest vanlige formen på kjoler. Passer veldig godt om en har litt ekstra. For har man en kjole som er smal nede (også kalt havfruekjole) så framhever man gjerne magen. Man får mer helhet i kroppsfasong om man er litt stor når man har et vidt skjørt nede. Men slanke er jo vel så fin i denne type kjole altså.. Håper du skjønte ka eg mente.
Vannmann35 Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Det er utrolig mye A-linjede kjoler - jeg slet nemlig med å finne noen som ikke var det da jeg lette etter kjole... Det er den vanligste fasongen. Kjolen passer de som f.eks. har litt mage å skjule, eller som er veldig rette i fasongen. De kjolene du ser her http://www.brides.com/fashion/dresses/gallery/wedding_dresses/vendor/detail/168749?pf=silhouette%3aa-line&offset=9&page=1 er typisk A-linjede. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå