TORO-husmor Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Jeg gjorde det for to år siden. Gikk 4 dager over termin for å få det til da ;-) Både min mor og svigermor sa at det kom til å skje da. Svigermor fikk begge sine ved fullmåne, og hun er overbevist om at det er noe i det. Selv er jeg høygravid med nr.2 og lurer fælt på om hun har tenkt seg ut 20.april eller et par uker senere, når jeg har termin. (Eller om jeg må vente på fullmånen i mai :-P)
Venezia 1 Skrevet 6. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. april 2008 Hadde håpet på kjempemange svar her slik at jeg kunne begynne å tro på fødsel i natt...
Gjest Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 kan man finne en oversikt over dagene med fullmåne på internett en plass? ^^
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 nr.2 ble født ved fullmåne for snart ett år siden.... Egentlig tror jeg ikke det har noen sammenheng, men er sikker på at månen har en virkning på mye!
mammatil2 nydelige jenter <3 Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 jeg fødte ved fullmåne, en dag før termin. Litt overraskende, var forberedt på å gå lenge over termin + hodet hadde ikke festet seg osv... Vet ikke om det hadde en sammenheng,.,,
mammatil2 nydelige jenter <3 Skrevet 6. april 2008 #8 Skrevet 6. april 2008 man har vel oversikten i en helt vanlig kalender/almanakk??
Potetstappe Skrevet 6. april 2008 #9 Skrevet 6. april 2008 jeg var 13 dager over termin da jeg ble satt igang.Det var en fredag, og jeg fikk beskjed om at de trodde ikke det ville bli fødsel på meg før søndag/mandag. Men hun komm natt til lørdag, ved fullmåne...
Sjokoholikern Skrevet 6. april 2008 #10 Skrevet 6. april 2008 Ja, det tror jeg ) Men siden ikke alle mennesker blir født ved fullmåne, må de fordeles litt... ;o) Men at de fleste føder i tiden rundt fullmåne tror jeg stemmer. Jeg fødte to dager før fullmåne sist. Så nå håper jeg på å føde rundt 5. mai som er fullmåne, eller så må jeg vente til neste som er 3. juni... Har termin 31.mai, men er 2.gangsfødende, så håper jeg får før termin )
børdi Skrevet 6. april 2008 #11 Skrevet 6. april 2008 fødte begge mine, mot alle odds, på fullmånen, og Ja jeg tror det er en sammenheng:-)
lille_Harepus Skrevet 6. april 2008 #12 Skrevet 6. april 2008 Jeg fødte ved fullmåne (4 dager over termin), vet ikke om det er noen sammenheng. Husker mamma ringte meg på kvelden og sa ; idag er det fullmåne, det blir nok fødsel i natt.." så sant så sant..
Gjest Skrevet 6. april 2008 #13 Skrevet 6. april 2008 http://klokka.no/kalender/index.php?aar=2007 Datteren min ble ikke født under fullmåne, heller ikke jeg, menne mannen min ble:)
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 7. april 2008 #14 Skrevet 7. april 2008 Dattera mi ble født ved fullmåne...Akkurat 2 uker før termindatoen:)
☆Anonymia☆ Skrevet 7. april 2008 #15 Skrevet 7. april 2008 jeg har =) tror det har en innvirkning ja..
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 7. april 2008 #16 Skrevet 7. april 2008 Jeg fødte ved fullmånen for et år siden. Det var en "klok" dame som sa at jeg kom til å føde da og det gjorde jeg.... hehe... aner ikke hvem denne kvinnen var..
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 7. april 2008 #17 Skrevet 7. april 2008 Jeg ble innlagt på sykehuset den natten med fullmåne...hun kom ut dagen etter....nøyaktig 2 uker før termin:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå