Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 ååå som jeg gleder meg til å få babyen vår nå.. klarer snart ikke vente lenger.. men enda 41 dager til termin.. pluss at man kan være riktig uheldig å gå overtid.. hehe.. huff..
lykkelig mamma til 2 <3 Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 jeg gleder meg å til vår baby kommer:) Har 43 dager igjen. håper jeg ikke går over tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå