Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Noen fantasier dere har? Noe partneren gjør, går i, lukter, sier osv?? Noen andre enn partneren?
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Skikkelige arbeidstyper...a la asfalt/anleggsarbeidere/snekkere... Blir klin gærn av å se en kjekk fyr med type skitten arbeids klær på seg!! Ellers er jeg for den litt rå`e typen menn,dirty talk tenner meg noe sinnsykt!
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 akkurat nå, en annen enn partnern min...
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 Vi driver med bondage, SM og litt annet snacks...Tenner på lakk og lær.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2009 #5 Skrevet 9. januar 2009 At han kler seg ut som en sirkusklovn.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2009 #6 Skrevet 9. januar 2009 At han dominerer meg og tar kontrollen tenner meg 100% på null komma niks. Digger at han er litt hardhendt, holder meg nede, binder fast beinene mine osv. Tenner også vilt på at han holder blikket mitt mens vi begge kommer. Tenner på at han snakker om at han skal markere meg, eie meg og beskytte meg osv. Tenner på at han snakker om at han skal befrukte meg når han er inni meg, så kjører han pikken så langt inn han bare kommer og holder den fast der mens han kommer mens han ser meg i øynene. Tenner på at han slikker meg og så kysser meg etterpå så jeg kan smake meg selv av ham. Tenner på å smake han. Tenner på at han tar meg raskt og hardt uten forvarsel, og så bare går. Digger å fange sæden hans inni meg ved å ta på meg trusa slik at ikke alt renner ut med en gang men litt etter litt, så går jeg og er våt med hans sæd hele dagen og vet vi kommer til å ha mer sex senere. Tenner på at han ser på meg danse med en annen jente, for jeg vet det tenner han max. Tenner på at han liker å beskytte meg og ta vare på meg på en veldig mandig måte. digger at han utfordrer meg hele tiden.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2009 #7 Skrevet 9. januar 2009 Å amme tvilligene mens jeg har sex med gubben.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2009 #8 Skrevet 9. januar 2009 Glemte å si at jeg tenner på at han tisser på meg. Elsker også å kjenne sæden hans både i munnen, fitta og rompa. Elsker å kjenne det inni meg. Han bruker å holde hånda foran fitta, så det ikke renner ut igjen.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2009 #9 Skrevet 10. januar 2009 Ble kåt av å lese det lange innlegget, jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå