BabyTanker Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 det kom væske ut av puppen min i går!!! Sånn tynn tynn blek hvit væske.... akkurat som da jeg var gravid med forrige mann, hadde en enorm melkeproduksjon.. Men hallo!! Det er jo ikke mulig, for jeg trooor jeg har IKM på onsdag eller forrige onsdag.. hehe, litt ustabilt her i huset ja! Og SÅ tidlig kommer det da ikke no væske.. gjør det vel? Hvorfor i alle dager skal kroppen være så slem mot meg! Jeg blir gal og små rar.. hihi!!!
Mamma med to søte små Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Det kommer også hos meg i tide og utide...
BabyTanker Skrevet 6. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. april 2008 Gjør det? og uten noen grunn, bare sånn nå og da? Det høres så snodig ut.. trodde ikke det skulle være sånn jeg...
MiniBassen Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 Nå er det et år siden jeg sluttet å amme og jeg har fremdeles litt sånn melkevæske i mine, så det er nok ikke uvanlig, nei... Jeg drømte foresten i natt at jeg hadde skikkelig brystspreng. Dèt er vondt det! Men håper likevel at jeg er sanndrømt. : )
BabyTanker Skrevet 6. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. april 2008 Men lillemann er litt over 3 år.. burde vel være ganske ørken i disse puppa her, ville da jeg tro. Har ikke merka noe til væske på sikkert 1 1/2 år i hvertfall, hvis ikke mer.. snodige saker. Er nok ikke meningen jeg skal skjønne dette..
smeltpåtjukkaigjen Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 Det kan sikkert muligens være noe annet for dere som tidl har ammet, men jeg har aldri vært gravid.. og har konstant væske fra puppene. Sjekka det hos legen en gang, fordi det KAN i noen tilfelle ha noe med enkelte sykdommer å gjøre. Men i mitt tilfelle var det helt ufarlig, sier at en del damer har det.. Har hørt at; hvis du ikke er gravid, og dette skjer med blodspor i, bør man være obs. Men, for alt jeg vet kan det jo være et tegn på at du er full av hormoner og at produksjonen er i gang igjen; )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå