Thea Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Skal kjøpe til snuppa på toårsdagen. Men det finnes så mange typer, prisklasser og funksjoner. Noen som har erfaringer og tips?
cashewnøtta Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Jenta vår fikk 3hjulssykkel av besteoreldrene sist jul. Denne var en plastsak i blått, gult og rødt. Tror den var kjøpt på Toysr'us. Denne var så stor og tungtrådd at vi i vår valgte å kjøpe ny. En mindre, klassisk modell fra DBS. Denne sykler hun kjempefint på! Kjøpte den på Sportshuset, men de selger den sikkert flere plasser...
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 ja vi har den samme erfaringen.. har en med plast hjul og sånn håndtak som du kan svinge sykkelen med. den er helt topp til å kjøre ungene i men ikke når de skal kjøre selv. vi skal kjøpe en med gode gummi hjul :-)
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Ta en titt på denne 3-hjuls sykkelen på Finn.no - kode: 12514929 Vi har den til vår 2-åring. Brukes daglig, anbefales på det varmeste. Vi har også "normal" 3-hjulssykkel med stang bak, men denne blir nesten ikke brukt. "motorsykkelen" mestret han selv med en gang og freser runt overalt - både inne og ute
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 Men den tingen som er på finn er jo uten pedaler, og da er litt av vitsen borte syns jeg da.. Jr hadde noe lignende før han lærte å tråkke rundt, fikk da han var 1 år. Men så fort han lærte å tråkke rundt så er den der kjedelig for å si det sånn.. Til HI: Vi ha en blå bambo (eller hva den heter), sånn som jeg kaller god gammeldags sykkel, blå med hvitt sete, hvitt håndtak og hjul.. Jr er kjempe fornøyd med den, men han er lang for alderen så han skal få 2 hjuls sykkel med støttehjul til sommeren.. Da er han 3,5 år..
Pingpling Skrevet 7. april 2008 #7 Skrevet 7. april 2008 Kjøpte gammel søt dbs på loppemarked til 50 kr. Sånn som jeg hadde selv da jeg var liten. Er helt super, tror de gamle er best. Besteforeldre kom med en ny dyr sak fra sportsbutikk og den er myye tyngre, og lengre til pedalene (viktig når det er snakk om 2åringer), bruker den ikke.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #8 Skrevet 7. april 2008 Vår erfaring er at det er sykkelen uten pedaler som er mest popp. Har flere venner som også har gått til innkjøp av denne sykkelen - barna har mye mer aktiv med en sykkel uten pedaler i denne alderen
Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #9 Skrevet 8. april 2008 Den tingen på finn.no er kanonbra. Vår sønn fikk denne til 3 års dagen. Ganske raskt måtte vi kjøpe en til minstetassen som snart er 2 år for husfredens skyld. Barna bruker disse over alt, inne i huset, på lekeplass, ute i skog og mark, i butikken . . . - en følgesvenn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå