Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Hei <3 Vi vil så gjerne kalla barnet vårt opp etter min pappa som døde i oktober. Han heter Kaj, og derfor lurer eg på om det er noen som har ett bra forslag til jentenavn? Kan komme med guttenavn også
reekleim *fødeklar* Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Vad med Kaja eller kajsa? Det synes jeg er så fint! Er vel svenske navn men så er jeg svensk da...hehe Lykke til!
Miss Misantrop Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 Så koselig at du vil kalle opp barnet ditt etter pappan din, blir litt rørt jeg. Kaja og Kajsa er begge fine navn. Holder kanskje i mitt tilfelle en liten knapp på Kajsa. (Fordi jeg elsket Frida med hjerte i hånden da jeg var mindre og så opp til storesøsteren hennes Kajsa.)
Gjest Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 Om din pappa het Kaj er det jo ikke noe som sier at du må bruke alle bokstavene...Du kan bruke første bokstaven..Kanskje Katharina? Kamilla? Eller Kristoffer eller kanskje rett å slett kalle barnet Kaj om det blir gutt.. Jeg vet at din pappa hadde satt stor pris på at hans barnebarn skal kalles opp etter ham. Jeg skal ha navn etter våre 2 bestemødre. Du kan også kombinere moren din å faren din sine navn. Eller kanskje din far og hans far. Det er mange muligheter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå