Gå til innhold

noen spørsmål og tanker fra meg :P


Leo84

Anbefalte innlegg

hvordan er det med kattesand? skal jeg være hysterisk å holde meg laangt unna eller tror dere det går greit visst jeg binder noe foran munn/nese og vasker hendene veldig godt etterpå?

 

vi skal bygge hus! men hvordan er det med malig? kan jeg male hvis jeg bruker sånn utstyr de har når de stoffer båter f eks? burde vel gå bra det? (maske med et rør til et frisk luft)

 

i morgen etter jeg har kjørt barna i b.hage kjører jeg innom legekontoret og skaffer meg en sånn gravid bok:) spør da samtidig om når de vil ha meg inn på kontroll.

dette er så spennende!!

 

lurer veldig på hvor lenge jeg klarer å ikke si det til folk. var i dåp med familien i dag, hadde sååå lyst til å si det til søstrene mine. men jeg klarte å holde meg. ho ene søstra mi fikk i desember i fjor så det er litt artig å se på niesa mi og vite at jeg forhåpentligvis har en sånn en neste år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei:) gratulerer med graviditeten:=)

jeg syns du butrde holde deg laaaaaangt unna kattesand,det er ikke noe bra å ha i hus engang når du er gravid har jeg hørt.

hadde nokk ikke malt noe,men det er meg da.

klem fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var innom legekontoret og fikk time og bøker i dag. skal på kontroll fredag neste uke da er jeg ca 6+3.

 

jeg har holdt meg unna kattesanden. har ikke turt å røre den etter jeg testet positivt på lørdagen. så mannen må nok ta den drittjobben ja.blir vel kvitt kattesanden helt innen ett par dager.

 

hvordan det blir med malig må jeg vel ta etterhvert. skal høre hvor sikre de maskene er. men sier legen at jeg må holde meg unna, så gjør jeg det. får vel en litt snurt mann visst jeg ikke kan gjøre noe på huset , men det får han vel overleve ;P

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk beskjed av maleforretning og lege til ikke å male. så det fikk sambo ta seg av. pass på at du lufter godt i så fall om du må

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har katter og har alltid hatt katter, så når jeg er gravid tar jeg ikke andre forhåndsregler enn at jeg vasker meg godt på henda når jeg har skfita dokasser, kan evt. bruke gummihansker også da. Jeg var mere nervøs for toxoplasmose når jeg jobba i kjøttavdelig og håndterte rått kjøtt hver dag, men det gikk da bra det og, er 10 år siden nå hehe.

Men jeg har innekatter så det er kanskje litt forskjell fra om dem er ute og da. Det er flere som smittes gjennom mat da for å si det sånn.

 

Maling ville jeg holdt meg unna egentlig;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...