Gå til innhold

i dag har jenta mi "offesielt" sluttet med bleier:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hun er 2,5 år, så jeg er litt kry:) hun har vært veldig flink, vi begynnte rett før påske, og hun har vel bare tisset på seg tre ganger siden hun sluttet å ha bleier om dagen. i kveld er første natta uten bleier. hun har hatt helt tørr bleie om morgenen den siste uka, så da er det jo ikke vits å ha den på om natta mer:) ble jammen et skryte innlegg dette, hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med bleieslutt, sikkert deilig :D Veldig flink pie du har da :D

Skrevet

Så flott da. Flink jente du har.

Gutten vår sluttet også med nattbleie bare et par dager etter at dagbleia forsvant.

"Mamma, jeg har jo sluttet med bleier - hvorfor må jeg bruke det om natta da ?" Han hadde jo rett :-) Minimalt med uhell har det også vært. Deilig å slippe de bleiene.

Skrevet

hehe, ja det er utrolig hvor fort de faktisk får kontroll når man begynner "potte-trening"!

vi hang et ark opp på badet, og hver gang hun var flink å tisset eller bæsjet i potta eller på do, fikk hun henge opp ett klister (hun hadde selv valgt disse klisterene) så det var stas. å så kjøpte vi truser med snoopy og hello kitty på, å da ble hun veldig opptatt av å ikke tisse i de fine nye trusene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...