CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 hun er 2,5 år, så jeg er litt kry:) hun har vært veldig flink, vi begynnte rett før påske, og hun har vel bare tisset på seg tre ganger siden hun sluttet å ha bleier om dagen. i kveld er første natta uten bleier. hun har hatt helt tørr bleie om morgenen den siste uka, så da er det jo ikke vits å ha den på om natta mer:) ble jammen et skryte innlegg dette, hehe...
WP-TLogPeanut Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Gratulerer med bleieslutt, sikkert deilig Veldig flink pie du har da
Gjest Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Så flott da. Flink jente du har. Gutten vår sluttet også med nattbleie bare et par dager etter at dagbleia forsvant. "Mamma, jeg har jo sluttet med bleier - hvorfor må jeg bruke det om natta da ?" Han hadde jo rett :-) Minimalt med uhell har det også vært. Deilig å slippe de bleiene.
CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 6. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. april 2008 hehe, ja det er utrolig hvor fort de faktisk får kontroll når man begynner "potte-trening"! vi hang et ark opp på badet, og hver gang hun var flink å tisset eller bæsjet i potta eller på do, fikk hun henge opp ett klister (hun hadde selv valgt disse klisterene) så det var stas. å så kjøpte vi truser med snoopy og hello kitty på, å da ble hun veldig opptatt av å ikke tisse i de fine nye trusene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå