Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 termin idag og klarer ikke å bestemme oss, hva synes dere? kjekt å ha navnet klart til han kommer..
Tante Bassa Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Jeg synes Martin er kjempefint. Lykke til med navnevalget :-)
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 vi hadde samme navneproblem samma navn og ente med martin
gullegget Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 Kanskje dere skal vente til dere ser han. Noen forandrer mening på navnet når de ser barnet:) Jeg syntes begge navnene er veldig fine, klarer ikke å bestemme meg for hvilken jeg liker best..
april08baby Skrevet 6. april 2008 #7 Skrevet 6. april 2008 Vi har allerede bestemt oss for Martin. :-)
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #8 Skrevet 7. april 2008 jeg synes at martin er et navn som er fint til alle aldre.. ser du for deg en mann på 50 hete Noa?
Mamma til Leon Aleksander<3 Skrevet 7. april 2008 #9 Skrevet 7. april 2008 Martin, det er så utrolig mange som heter Noa for tiden..
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #10 Skrevet 7. april 2008 Martin. hvis du virkelig skal ha Noah, så må du stave det med h på slutten. men huff, det er slikt et motenavn...... Martin er bare så fint:)
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #11 Skrevet 7. april 2008 Det er HELT KLART Noa som er finest. Men skriv Noa uten h, og ikke med h. Noah med h er et motenavn og det er så mange som heter det. Det er ikke så mange som heter Noa, og det er nå så nydlig:) Martin er ikke noe fint (syns jeg da), og det er ihvertfall mange som heter! Du søkte på mannsnavnet: Noa Det er 106 menn som har Noa som første fornavn. Det er 72 menn som har Noa som eneste fornavn Du søkte på mannsnavnet: Martin Det er 19182 menn som har Martin som første fornavn. Det er 15598 menn som har Martin som eneste fornavn. Kan godt ta med Noah med h. Så ser man at det er mange flere som heter Noah me h enn uten h. Du søkte på mannsnavnet: Noah Det er 1473 menn som har Noah som første fornavn. Det er 979 menn som har Noah som eneste fornavn. Men alle har ulik smak i navn. Men dere kan nå se hva gutten passer til å hete først, og ta det derifra.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #12 Skrevet 7. april 2008 Atte katte Noah - nei takk! Martin er best Noa/h er fint på en rastafyr fra Jamaica, men på en liten norsk pjokk synes jeg Martin har mer for seg. Og ikke, minst, når den lille gutten blir til en voksen mann...Da ville jeg klart foretrukket å hete Martin, fremfor Noa/h. (Holdt selv en knapp på Martin, helt til det viste seg at det blir jente Martin går også helt fint i utlandet, det er internasjonalt og klinger bra på mange språk.
Gulp Skrevet 7. april 2008 #13 Skrevet 7. april 2008 Martin, absolutt! Syns Noa(h) er fryktelig oppskrytt og kjedelig. Skjønner ikke hvorfor "alle" liker det navnet.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #14 Skrevet 7. april 2008 Ut fra innleggene her, ser det da ikke ut til at "alle" liker det? - Tvert imot!
Tirilill Skrevet 7. april 2008 #15 Skrevet 7. april 2008 hmmmm....Noa er sånn trend navn..tror jeg ville ha droppa det. Men synes vel kanskej at Martin er litt vel mye brukt. Men måtte jeg velge mellom de to hadde det blitt Martin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå