Gå til innhold

Martin eller Noa

Anbefalte innlegg

Skrevet

termin idag og klarer ikke å bestemme oss, hva synes dere? kjekt å ha navnet klart til han kommer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt klart Martin!!

Skrevet

Jeg synes Martin er kjempefint.

Lykke til med navnevalget :-)

Skrevet

vi hadde samme navneproblem :P samma navn og ;)

ente med martin :)

Skrevet

Liker Noa best jeg!!

Skrevet

Kanskje dere skal vente til dere ser han. Noen forandrer mening på navnet når de ser barnet:) Jeg syntes begge navnene er veldig fine, klarer ikke å bestemme meg for hvilken jeg liker best..

Skrevet

Vi har allerede bestemt oss for Martin. :-)

Skrevet

jeg synes at martin er et navn som er fint til alle aldre.. ser du for deg en mann på 50 hete Noa?

Skrevet

Martin, det er så utrolig mange som heter Noa for tiden..

Skrevet

Martin.

hvis du virkelig skal ha Noah, så må du stave det med h på slutten. men huff, det er slikt et motenavn...... Martin er bare så fint:)

Skrevet

Det er HELT KLART Noa som er finest. Men skriv Noa uten h, og ikke med h. Noah med h er et motenavn og det er så mange som heter det. Det er ikke så mange som heter Noa, og det er nå så nydlig:)

Martin er ikke noe fint (syns jeg da), og det er ihvertfall mange som heter!

Du søkte på mannsnavnet: Noa

Det er 106 menn som har Noa som første fornavn.

Det er 72 menn som har Noa som eneste fornavn

Du søkte på mannsnavnet: Martin

Det er 19182 menn som har Martin som første fornavn.

Det er 15598 menn som har Martin som eneste fornavn.

Kan godt ta med Noah med h. Så ser man at det er mange flere som heter Noah me h enn uten h.

Du søkte på mannsnavnet: Noah

Det er 1473 menn som har Noah som første fornavn.

Det er 979 menn som har Noah som eneste fornavn.

Men alle har ulik smak i navn. Men dere kan nå se hva gutten passer til å hete først, og ta det derifra.

Skrevet

Atte katte Noah - nei takk! Martin er best :)

Noa/h er fint på en rastafyr fra Jamaica, men på en liten norsk pjokk synes jeg Martin har mer for seg. Og ikke, minst, når den lille gutten blir til en voksen mann...Da ville jeg klart foretrukket å hete Martin, fremfor Noa/h. (Holdt selv en knapp på Martin, helt til det viste seg at det blir jente :) Martin går også helt fint i utlandet, det er internasjonalt og klinger bra på mange språk.

Skrevet

Martin, absolutt!

Syns Noa(h) er fryktelig oppskrytt og kjedelig. Skjønner ikke hvorfor "alle" liker det navnet.

Skrevet

Ut fra innleggene her, ser det da ikke ut til at "alle" liker det? - Tvert imot! :)

Skrevet

hmmmm....Noa er sånn trend navn..tror jeg ville ha droppa det. Men synes vel kanskej at Martin er litt vel mye brukt.

Men måtte jeg velge mellom de to hadde det blitt Martin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...