Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Du er den fineste, snilleste og skjønneste mannen i hele verden. Vi er så like og selv om vi krangler og er kjempesure på hverandre, så blir vi like gode venner igjen. Du gir meg den beste sex'en jeg bare kunne drømt om. Jeg kan le for meg selv av ting du har sagt og gjort. Du er så fantastisk, så herlig så flott og at du også elsker meg gjør meg matt av takknemlighet og gir meg tårer i øynene. Du er det første jeg tenker på når jeg våkner, det siste jeg tenker på før jeg sovner og drømmer om deg hver natt. Avstanden mellom oss er tung og bære, våre fremtidsdrømmer holder meg gående. Når du forteller om bryllupet vårt, barna vi skal få, huset vi skal bo i, blir jeg helt ør av lykke. Du støtter sakene jeg er engasjert i og det faktum at jeg har barn fra før synes du er helt supert. Har jeg vunnet i kjærlighetens lotteri? Hvordan kunne deilige du falle for meg? Jeg elsker deg av hele mitt hjerte. Jeg er din og du er min. Det er et vi og vi er oss. Du og jeg. Jeg kan knapt vente til livet vårt sammen skal begynne. Jeg ha ventet i mange år allerede og klarer å vente noen måneder til. Oss to. Jeg elsker deg!
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 Hihi, kanskje det ja... Det er så herlig å føle dette igjen. Har ikke vært forelsket på 10 år og hadde helt glemt hvor vidunderlig det er. HI
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2009 #5 Skrevet 12. juli 2009 DA VAR DET PÅ TIDE MED EN OPPDATERING, HI?
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2009 #6 Skrevet 12. juli 2009 Åhhh....så utrolig flott innelgg...jeg ble helt ør,varm og fikk litt frysninger av det du skrev...veldig vakkert,så heldig du og jeg er. Leste så mye av det som jeg kunne skrevet selv,bortsett fra forskjellen som er at vi har vært sammen i 14 år,vært gift i 3 av de og vi skal ha vårt første barn sammen. Jeg også har det vidunderlig deilig.Er godt med den mann som er sååå god,hærlig,deilig og elske og som elsker deg tilbake. Ble såå glad når jeg leste dette,jeg fikk en deilig følelse i hele meg. Lykke til...og være sååå forelsket er en hærlig følelse...ta godt vare på den,du er verdens heldigste jente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå