Gjest Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Noen som vil se de flotte guttene mine?:-) Gå inn på: http://www.heimdals.net/portraits.html
Gjest Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Utrolig fine biler - og fine gutter ! Stilig med en annen bakgrunn enn standard fotograf. Har du tatt bildene selv eller ? Helt imponert jeg.
Gjest Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Har en kamerat som tar bilder, så han har tatt de. http://www.heimdals.net/portraits.htmli ble veldig fornøyd selv også.:-)
Gjest Skrevet 6. april 2008 #7 Skrevet 6. april 2008 Kjempe flotte bilder! Dyktig fotograf! Kan jeg spørre hvor i Norges land han holder til? Eventuelt om han tar bestillinger? Kunne tenke meg og la han fotografere mine barn :-)
Gjest Skrevet 6. april 2008 #8 Skrevet 6. april 2008 Han holder til i kristiansand. Det er en kamerat av oss som har tatt bildene.:-) Men om du bor i nærheten, så kan det godt hende han vil ta av dine barn også.:-)
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 6. april 2008 #10 Skrevet 6. april 2008 Kjempe fine bilder og kjempe fine gutter:-) Syntes de så veldig kjente ut de guttene dine altså, spesielt han eldste. Bor også i Kristiansand..
Gjest Skrevet 6. april 2008 #11 Skrevet 6. april 2008 Så utrolig flotte og ikke minst fotogene sønner du har. Helt utrolig vakre bilder! Hadde villet henge opp alle i glass og ramme jeg:-D
Gjest Skrevet 6. april 2008 #12 Skrevet 6. april 2008 Kan jo hende vi "omgåes" hverandre uten å vite om det da.:-) Hvor ca holder du til i kristiansand, øst, vest eller sentrum?:-)
Gjest Skrevet 6. april 2008 #13 Skrevet 6. april 2008 Ja, det ble tatt ca 270 bilder og jeg har nå sett gjennom alle. Kommer til å bli vanskelig å velge ut bare noen få til å henge opp.:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå