Gå til innhold

stolt av gutten min på 2år;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

i går va første gangen i "stor" seng,jeg la me sammens med han og gikk når han falt i søvn siden det også var nytt rom.

han stod ikke opp men ropte på oss og ventet til vi kom.

i dag la jeg han som jeg pleide å gjøre i baby senga og var ikke en lyd på han;)

forventa det levenet og litt til her vi da..

men han har betemt seg for at babye skal få senga hans når den kommer;)

uff måtte bare skryte litt av gullet mitt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han fortjener skryt da ja ;o)

Lurer på hvordan vi gjør det her i huset, minsten her er bare 17 mndr (21 når bebisen kommer), vet liksom ikke helt om vi skal gå over til stor seng eller ikke.

Skrevet

opps, 18 mndr er han... Tida går pittelitt fort innimellom ;op

Skrevet

Hm, når er det vanlig å putte dem i "stor" seng da? Jeg tenker bare at lilletassen vår kommer til å gå ut av den hele tia..?

Skrevet

han er 2 år neste mnd forestn, og 2,5 når lillebebisn kommer.. hadde vært fint å fått han i stor seng til da, så kunne bebisn tatt sprinkelsenga..

Skrevet

Storesøs til minsten er født i april 04, minsten er født okt 06 så det er akkurat 2 1/2 år mellom de (på dagen også..)

Når jeg gikk gravid med ham, skiftet vi til stor seng i juli/aug. Ho var da ca 2 år og 3-4 mndr. Det gikk veldig greit. Men tenker nå at minsten kanskje er hakket for liten til at vi kan skifte til stor seng???

Skrevet

Så flink han er:)

Det er veldig forskjellig når man går over til stor seng. Har hørt om 4 åringer som ligger i sprinkel seng.. Begge mine har hvert litt over 2 år når vi har kjøpt 90x200 seng. Syntes det er greit, bedre plass ved lesing og mareritt. Man gruer seg gjerne mer enn det man trenger, begge mine gikk aldri ut av senga og sitter å roper til vi kommer på morran. Nå henter 4 åringen broren på 2,5, også vekker de oss:) Er så søte når de står i døra hand i hand:)

Skrevet

kjøpte skuseng til jenta mi på 2 års dagen.d var ikke noe problem.d er som skrevet i andre innlegg her. de er så vandt til å ikke gå ut av senga, at de bare roper til mamma eller pappa kommer å henter dem

Skrevet

Vi fant ut når han klarte å klatre ut av sprinkelsenga selv,da er det på tide å bytte.

Skrevet

Det er 25 mnd mellom våre, og den eldste sov i sprinkelseng til hun fylte 4 (kom seg ut for å gå på do og tilbake igjen). Men så sa hun "mamma, man kan ikke sove i sprinkelseng når man er fire år", så da ble det køyeseng. Minstejenta på to har nok lyst på stor seng, men vi venter ihvertfall til hun blir tre hvis hun ikke insisterer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...