Gå til innhold

Fler som ikke skjønner noe ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er snart 17 uker på vei, å enda jeg har sett den lille på UL flere ganger å hørt hjertelys et par ganger så klarer jeg virkelig ikke å innse at det bor noe inni magen min... INNI der liksom.. Det er jo helt bak mål, det virker jo som en dårlig aprilspøk, å si at det bor noen inni deg, som lever, gror, har alle organer som du har, ser ut som du, bare kjempeliten...

Jeg synes det blir skummelt å være gravid jeg, når disse tankene kommer. Det er svært få øyeblikk hvor jeg innser mirakelet inni meg, ellers "er" jeg ikke gravid liksom.. Jeg gjør jo ALT for at den skal ha det bra, jeg bare tror ikke jeg helt skjønner hva jeg gjør det for. Hehe.. Jeg vet det er noen der, men samtidig vet jeg det ikke. Tror jeg mistet kontrollen for lenge siden, håper den kommer igjen med sparkene :) Har også morkaka foran, så jeg må nok vente noen uker til på bevegelse, så er det jo bare 10 dager til UL, hvor jeg får se den lille, virkelig som den er, i 20-30 minutter.. Kanskje det går opp for meg da ? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

e snart 26 uke, men slit ennå me å skjønne at d faktisk e en PERSON inni mæ! å at d e en del av mæ å min kjære! e helt utroli kossn vi kan lage en anna person inni kroppen vårs:)

Skrevet

Sånn som søskenbarnet mitt fortalte. Den dagen du faktisk skal ta med deg den lille HJEM fra fødehjemmet, da du faktisk skal ta me deg noe så lite å så uskyldig hjem. Når du sitter i bilen på vei hjem...DA kommer sjokket..Den er din!!!

Det var helt merklig sa hun til meg. Det var vansklig å beskrive den følelsen..Men hun innså ikke noe før at hun faktisk var gravid å skulle ta vare på en person.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...