Gå til innhold

Noen som har Mei Tai her ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og kan gi meg målene på selve panelet ???

Holder på å sy en til, firkantet denne gangen. Men er usikker på hvor høy og brei den skal være.

Har kikket på tettinntil.com men fant ikke noe mål.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må måle babyen din rett og slett. Jeg fikk mål fra en annen her inne som hadde sydd til 1,5 åringen sin når mini var 3-4 mnd gammel, han druknet jo nesten i Mei-taien sin i starten, hehe... Mål fra under stumpen til babyen og opp til nakken så kan du evt plusse på noen cm ekstra slik at du har litt å gå på + sømkant. Bredden er så bred at stoffet går fra ene innsiden av kne til andre innsiden av kne på babyen din når han sitter i froskestilling + noen ekstra cm.

Skrevet

Ok, da får vi måle, og plusse på litt fordi vi skal bruke den når han blir litt større.

Sydde en formsydd i går som kan brukes nå - med beina ut. Han sitter i froskestilling i sjal taien, men jeg ser for meg at han snart er for stor til det (3 mnd nå)

Skrevet

Panelet på mei taien er ca 43 x 55 cm, skulderstroppene er 220 cm, midjestroppen 200 cm og de har en bredde på ca 12 cm. Det er min da ;)

Skrevet

flott, takk. Hvor gammel er Didrik da ? Er det sånn firkanta du har ?

Skrevet

Den fotball vognposen er forresten didrik sin den også ;) (fotballgal sambo)

Det du har laget var jo knallfint også da ;) Fin mei tai og stili mønster ;) Har voksduk, løper og stolputer i slik jeg ;)

Skrevet

Ok, supert damer !

Da skal jeg sy en firkantversjon i kveld. Tror jeg vil legge i noen lag med platevatt eller fleece i selv epanelet også. Synes den jeg lagde nå siste ble litt slarkete....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...