umpa lumpa Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Jeg lurer på når dere her inne valgte å offentliggjøre nyheten, eventuelt om det er flere som ikke har sagt det til så mange? Synes det er litt morsomt å ha det som en hemmelighet enda jeg, vi har kun fortalt det til foreldre og søsken foreløpig (Uke 15 nå). Når synes dere det er passende å fortelle nyheten? :-)
Ecco Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Vi fortalte det til foreldrene våre idag. Begynner på uke 14 i morgen. Synes det er rart å fortelle jeg. Må vel si det på jobben også, ettersom vi har noen "risikomomenter" på jobb. Jeg liker også å ha hemmeligheten inntakt, men magen vokser som om jeg har spist gjær.
Mamma til en engel<3 Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Vi har sagt det til både familie og venner etter uke 12 vi:D Er nå i uke 18;) morro å fortelle alle den fantastiske nyheten!
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 Hei. jeg har bare fortalt om babyen til mine foreldre og søstre. og så klart barnefaren da. Vi har ikke sagt det hans familie. (jeg er ikke sammen med barnefaren) Jeg begynner og bli litt stresset ang det og fortelle om babyen, til resten av verden, for magen begynner og bli litt stor. Jeg er i uke 16. skal til legen på tirsdag så tenkte og fortelle det etter legebesøket.
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 tihi så flinke dere er. vi fortalte d til nærmeste familie når jeg sto med testen i handa resten fikk vite d ca uke 8:)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 Vi fortalte det også til fam og venner i uke 8.. Resten forteller jeg det etterhvert ettersom det passer seg. Har jo to små barn som også fikk vite det i uke 8 så de passer jo på og fortelle det til alle som gidder å høre på.... Hadde tenkt å vente i d lengste med å fortelle det, men pga kvalme og andre plager så ble det for vanskelig å holde det skjult..
våken_om_natta Skrevet 6. april 2008 #7 Skrevet 6. april 2008 Jeg er 13 uker nå og har for lengst flytta inn i mammabukser, så her hadde det nok ikke nyttet å holde det hemmelig nei;-)
TrustNoOne (but Me) Skrevet 6. april 2008 #8 Skrevet 6. april 2008 Fortalte det til familiene våre når jeg var i uke 12, og til sjefen i uke 14 Gikk helt fint det, sjefen fikk litt sjokk, men hentet seg fort inn igjen! *ss*
AO3 Skrevet 7. april 2008 #9 Skrevet 7. april 2008 Det er ikke "offentliggjort", men det er så mange som vet det nå at vi begynner vel å nærme oss...? Måtte si det til arbeidsgiver + familie i uke 6-7 pga laber form. Svigermor plapret øyeblikkelig, jeg vet ikke til hvor mange. Min mormor gjorde det samme i uke 11. På jobb vet nå "alle" det, selv om kun tre har blitt fortalt det - men de er ikke dumme heller, de kjenner vel lusa på gangen, det er tross alt en liten arbeidsplass, og jeg måtte ha litt tilrettelegging de første ukene. Mine nærmeste venner vet det, mens sambo vil vente med å fortelle sine nærmeste venner det. Det tar nok enda en stund før vi gjør det "facebook offisielt" så å si - sikkert ikke før minst etter ordinær UL.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå