mai_08 Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Kan noen være så snill og hjelpe meg med å skaffe dette snarest? Jeg har spurt på apotek og der hadde de ikke flere igjen, og hvis de skal bestille til meg så tar det ihvertfall 2 uker før jeg får det sa de. De sa at jeg kunne reise til Trondheim for å kjøpe der, men det tar over 3 timer å kjøre dit og det orker jeg ikke med mitt bekken. Gråter hver morgen fordi jeg sliter med å komme meg ut av senga. Har sett på finn.no men finner ingen som passer til meg, den må være litt bred på baksiden og smal foran i følge fysioterapeut..... (Rehband) Kan noen hjelpe meg med å gjøre hverdagen litt lettere? Hvis du vet at deres apotek har dette og vil hjelpe meg så betaler jeg for belte og porto og er evig takknemlig hvis du er villig til å kjøpe og sende det til meg......
mai_08 Skrevet 6. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 6. april 2008 her var d visst ikke mye respons å få nei......
marinas skatt Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Jeg fikk låne reband av jordmor..... Det er like bredt hele veien men , det blir jo dobbelt på baksiden og mye bredere der.
krish Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 Hei! Jeg kjøpte mitt gjennom fysioterapeuten. Syns det er rart dersom ikke han/hun kan hjelp deg? Eller bestille direkte fra det stedet du snakker om i Trondheim? Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå