grønnvinge Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Endelig var det min tur etter 8pp! Jippiii! Fikk positiv test i går morges. Jeg har slitt med spotting i opptil en uke før mens, og har lest masse om dette og blitt stadig sikrere på at det var grunnen til at jeg ikke ble gravid, og hadde nå nesten mistet troen på at det skulle skje, Begynte å spotte som vanlig forrige helg og tenkte jaja, der røyk den sjansen også. Men så stoppet plutselig spottingen igjen på torsdag, og litt andre symptomer dukket opp, gitt. ;-) Iallfall, spotting trenger tydeligvis ikke være noen hindring for å bli gravid. Så stå på, jenter. Sender masse babystøv til alle her inne. Lykke til, alle sammen! Klem.
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 oi oi!! Gratulerer så masse!!!
Kaja med spire Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Åh:) GRATTIS så mye med spire i magen:) Må si jeg ble glad for å lese innlegget ditt. Jeg er ei uke over ikm nå og har begynt å spotte litt. Er redd TR er på vei, men håper selvfølgelig hun holder seg borte i minst 9 måneder:) *håpe håpe*
MiniBassen Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 Gratulerer SÅ mye! Skikkelig fortjent etter hele 8pp! : )
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 Da må jeg bare skrive om min erfaring også:-) Hadde en dag med litt mer enn spotting akkurat på ikm dagen, er i dag 6+2:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå