Gjest Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Har bare prøvd askeladden.no sine, men er kjempefornlyd med dem. Hverken strykelappene eller klistrelappene har ramlet av her.
vilværeanonym Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 har askeladden sine, men etter noen vask faller de av med meg (har klistermerkene) derfor har jeg kjøpt meg en tynn sprittusj, og skriver navnet til barnet mitt på merkelappene på klærna!! har ennå ikke ødelagt noen klær med å gjøre dette, og holder lenge i vask!
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 enig med vilværeanonym Gitt opp hele merkelappe greiene og merker klærne med merkepenn til tekstil.. Tar kortere tid,varer lenger og koster mye mindre:)
mayaya Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 ehm.. er ikke klistremerkene til plast ol.? vi har fra askeladden og er veldig fornøyde med både klistrelapper og stryke-på-merker
MammanTilCasper&Hedda Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 Har også fra askeladden og er superfornøyd med de, ikke en eneste en har ramlet av hverken på klær eller matbokser her. :-) Og de blir vasket en del....:-)
Gjest Skrevet 6. april 2008 #7 Skrevet 6. april 2008 Bruker slike sydde lapper og taggit her. Sitter som bare det, og veldig kjapt og enkelt og bruke. Liker også at det er enkelt å fjerne merkene med tanke på arv og slikt. Synest det er litt kjipt å arve klær som har vært merka med tusj. Spesielt når det gjerne er 2 unger som har brukt det før.
suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 6. april 2008 #8 Skrevet 6. april 2008 Veldig fornøyd med Askeladden.no jeg også. Men har begynt med tekstilpenn, gidder ikke styre med den strykinga. De fleste plagg har jo eget felt hvor navn kan skrives. Kjøper kun klistrelappene til matbokser o.l. Hvis noen ikke vil ha arveklær fra oss pga at navnet er skrevet inni tøyet, får de heller kjøpe klær selv. Det er noe jeg driter i, for å være ærlig.
Venezia 1 Skrevet 6. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 6. april 2008 Da har jeg bestilt navnelapper fra Askeladden Takk for svar, jenter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå