Gjest Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Holder på å få den nå og har prøvd i størst mulig grad å gjøre alt annet som må gjøres enn noe som involverer barna eller mannen. Har en lunte på omtrent 1/2 millimeter i dag og kjenner det bobler og koker inni meg for den minste lille ting. Jeg som vanligvis er en ganske tolerant og tålmodig sjel, er ikke sundt dette her altså. Nekter å tro det er bra for blodtrykket og synes oppriktig synd på alle de som er skikkelige hissigpropper og har det slik hele tiden. Det må være slitsomt det! Er det noe man kan innta som kan hjelpe mot dette? Seriøst, det er faktisk et problem, jeg klarer ikke ungene når det er slik, dvs jeg klarer dem, men klikker på dem for den minste lille ting, så best å unngå dem så de slipper sinneutbrudd fra meg...
Gjest Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 er nokikke like ille osm deg, men har rimelig kort lunt jeg også. og kan bli grinete for den rareste ting noen ganger... er vel heller mer utålmodig mot grinete barn ( litt synd siden jeg jobbe ri bhg,men heldigvis er dte bare de to siste dagene før mensen kommer da).
Gjest Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Trukke jeg tør å spørre gubben en gang, da får man en lang utgreiing..
Sjefsmegga Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 jepp, det starter 2 dager før mensen og varer til det går 3 dager ETTER mensen er ferdig, dvs jeg går sånn i over 2 uker hver mnd. Festlig?? Går jeg på p-piller så er jeg sånn hele tida.....og når jeg er gravid så er jeg sånn i 9 mnd, mer eller mindre.... Gubben kan vel kalle meg "hormontrollet" med rette...for det er det jeg er...eller hormon-bomba!
Gjest Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 Uff, nei så ille er det ikke her. Begynner en 2-3 dager før og varer en 2-3 dager uti, men så er det over og har vært relativt harmonisk i svangerskapene. Var egentlig litt morsomt for jeg var bortreist fra fredag til lørdag og da jeg hadde pakket på fredagen ramser jeg opp for mannen hva jeg har med og spør om han kommer på noe jeg kan ha glemt. "Ehm... Du burde ikke ta med sånne kvinneting da?" spør han. "Hæ, kvinneting?" spør jeg for jeg husker jo ikke når denne mensen skal komme fra gang til gang. "Ja, det er vel den tiden nå, jeg mener du er jo litt... *pause mens han ser på at jeg hever øyenbrynet litt*...ehm småhi...*tier når jeg begynner å få en irritert nyve i pannen*...vel, humøret ditt er jo ikke helt som det pleier akkurat nå..." avslutter han tappert. Hehe...
Gjest Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 Hahaha!! Hurra for mannen din! Han har virkelig skjønt når han bør ti still Alva*** Jeg er værst 2 dager før jeg, så er det borte..
Gjest Skrevet 6. april 2008 #7 Skrevet 6. april 2008 Hehe... Ja han er blitt ganske veldressert med årene ;-P
Gjest Skrevet 6. april 2008 #8 Skrevet 6. april 2008 Jeg blir et mareritt.,, skikkelig pms monster er jeg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå