happygilmore Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 ...pga så mange skrekkhistorier på nett! Er det virkelig SÅ vanlig med SA som det virker på disse sidene? Jeg blir så utrolig stressa av tanken på å prøve å bli gravid, og er jo nå nesten sikker på at jeg enten kommer til ikke å bli gravid i det hele tatt, eller at om jeg først blir det, så må jeg gjennom SA etter SA... Hadde kanskje en litt for naiv tanke om at det å bli gravid "vakke no problem" og at det ville skje med en gang jeg først bestemte meg. Nå er jeg bare veldig redd jeg aldri skal få oppleve gleden. Er det så umulig..?
Gjest Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Man blir veldig skremt av å lese her inne. Husk at man blir veldig fokusert på at ting kan gå galt slik at man "ser" bare de innleggene hvor det går galt. Legen min spurte meg når jeg var gravid 1. gang: "Har du vært gravid før ? ", "nei", sa jeg. "Det har du nok vært flere ganger uten å vite om det", sa hun da. Det hun mener med det, er at ting som går galt, går som regel galt FØR du i det hele tatt vet at du er gravid og blir skilt ut som vanlig menstruasjon. De aller fleste sv.skap (etter at man har testet positiv og uteblitt mens) som regel går helt fint. Det finnes noen som mister før uke 12, men det er mer vanlig å miste FØR man vet at man er gravid. Lykke til med prøvingen, og jeg håper du kan klare å la være å lese de innleggene hvor ting går galt : ). Les også det innlegget under her hvor en spør om hvor mange som IKKE har mistet, så ser du at det er flere av oss som aldri har mistet (som vi vet om) Klem
happygilmore Skrevet 6. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. april 2008 Tusen takk! Veldig oppmuntrende lesning, har ikke tenkt på å se det på den måten... Men du har jo selvfølgelig rett Innlegget om hvor mange som ikke har mistet var også fint å lese igjennom. Puster litt roligere nå. Takk!
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 Du..Ikke les disse innleggene her på BIM før du er etter uke 12...Enkelt og greit...Du kommer til å bli nervøs nok senere,og det hjelper hverken på prøvingen eller den første tinden om du går rundt og er kjempe nervøs.... Jeg opprettet profil når jeg var nesten 12 uker på vei jeg,det har jeg vært veldig glad for i etter tid...Bare husk om dere skal prøve og ta folsyre tabletter,de skal tas frem til du er 12/13 uker på vei... =0) Lykke til... =0)
babysjuk82 Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 Dette er min 4, og bruker bim for første gang.og er mye mere redd for sa eller ma denne gang. Men det går bra til de fleste.husk hele norge er på bim,og er ikke så mange som mister som d høres ut som. Lykke til! Gled deg istede:-)
happygilmore Skrevet 6. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. april 2008 Å, så deilig å lese alt dere skriver Skal roe meg ned med å besøke alle disse forumene nå så tidlig, tror jeg... Takker og bukker
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 7. april 2008 #7 Skrevet 7. april 2008 Jeg har igjen en uke til termin med min nr 2. Har såvidt jeg vet aldri mistet. Tror du skal legge bekymringen til side jeg, ikke alle som mister vet du. Skjønner du blir redd jeg når mange legger ut at de har mistet. Det burde ha vært et eget forum for de som mister i sa/ma. Men jeg tror bare dere skal prøve på å bli gravide, for det går jo som regel bra. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå