gullunge+1imagen Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Har lurt en stund på om det er noen kommende mødre fra Molde her, og om dere vet om det arrangeres svangerskapskurs eller liknende møter med andre gravide i Molde?
Hellinor Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Jeg er fra Molde, skal ha nr 2 i begynnelsen av mai. Forhåpentligvis litt før
MiEli Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Jeg er også fra Molde, Termin i September. Vet ikke om noen slike kurs nei, men dette vet nok jordmora di om du hører med henne.
gullunge+1imagen Skrevet 6. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. april 2008 Hei Hellinor! Jeg er også på nr 2, i september jeg da:) Det er jo like før nesten med deg da:)
gullunge+1imagen Skrevet 6. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. april 2008 Hei MiEli! Jeg har også termin i september, når på september med deg da? Tenkte å høre med jordmora ja, men så ingen oppslag eller noe sist jeg var der så da tenkte jeg at det mest sannsynlig ikke var noe..
snæparguri Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 er fra molde men bor ikke der.venter mitt andre barn i august
MiEli Skrevet 6. april 2008 #7 Skrevet 6. april 2008 Forløbig termin 25.September. Er litt usikker på den da, så er spent på om de flytter den på UL i slutten av April.Trot kanskje slike kurs er kun på bestemte tidspunkt, for jeg fikk ikke noe info om dette da jeg gikk med førstemann( i 2003) men det er jo rart om det ikke skulle være noe da.
gullunge+1imagen Skrevet 6. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. april 2008 MiEli, har termindato 23 jeg da, så om de ikke flytter den så veldig mye seinere, men et par dager tidligere, så kansje vi sees på føden;) hehe. Gikk på en sånn kurs, men kun et par ganger, i forige svangerskap (2006), men det var ikke her i Molde, og da opplyste jordmor/helsesøster meg om det først når jeg var 6 mnd på vei, så jeg vet ikke helt hvordan det fungerer det der.. Skulle jo tro at det var noe, i og med at det finnes barselgrupper og sånne ting, bruker ofte å være dem som gikk på fødselsforberende kurs sammen som treffes da.. Føles ikke jeg behøver et slikt kurs til fødselen, men kunne godt tenkt meg å treffe andre mødre/kommende mødre, siden jeg skal gå hjemme et år snart, er relativt nyinnflyttet og ikke kjenner så altfor mange..
<3 coccinelle Skrevet 6. april 2008 #9 Skrevet 6. april 2008 Er også fra Molde og har termin 10. sept foreløpig. Tror det er mest vanlig med kurs når du er førsteggangs, de du treffer på barselgruppe er de du er sammen med i gruppe på helsestasjonen etter at barnet er født. De som bor i samme område i byen som har fått barn samme måned. Jeg hører til Bergmo helsest og bor i Nordbyen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå