Gå til innhold

Hvor mange av dere med ikm i uke 15 har smugtestet hittil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har jeg...Negativt.. Er sånne billigtest staver bra eller dårlig? (de som har prøved de).

Skal teste med CB imorgen tidlig ,ikm rundt 9-10 .Men pleier få litt spotting noen dager før dette. Må si jeg er spent. Men prøver rasjonalisere tankene litt, Jeg har jo bare vanlig pms symptomer.

Lkke til! Vi må holde hverandre oppdatert!!:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har!! på fredag.. den var negativ.. tester på ny i morgen(ikm) eller tirsdag hvis jeg klarer å holde meg, så satser på at det viser da om jeg er gravid.

Skrevet

jeg har, testa med skyggestreker først og nå litt sterkere, men jeg får tidlig hcm altså, med første mann ble jeg satt 4 uker tilbake på termin pga jeg oppdaga det så tidlig. Kjenner ei som testa og testa fordi tr ikke kom og hun trudde ikke på legen når han sa hun var gravid, var da 8 uker.

Skrevet

Jeg testet i dag, den var negativ :( men har ikke ikm før på onsdag. Så jeg må nok smøre meg med litt tolmodighet... uff

Skrevet

Ehmmm- jeg har! Var negativ da. Vet egentlig ikke om IKM er 9 april (etter Sa), men vi får vente litt til og se. Tror egentlig jeg hadde el forrige helg.... ?! Skal til Gyn i morgen så får vel et klart svar da.

Jeg lurer også på om de billig stavene er bra? Hvor lenge før IKM kan man få svar vha dem?

Skrevet

he he ja jeg brente av en test i dag. mye vits i det gitt,... har ikke ikm før fredagen. Men testen lå liksom bare å "ropte" om å bli brukt i morges. hehe. skal prøve å la være å kjøpe meg ny test før fredagen nå. blir så dyrt dette. har ikke kjøpt meg billig tester.

Skrevet

LillemyLillemy... skulle ikke vi vente til mandag morgen med denne testinga??? he he he ;) Jeg tror jeg klarer det ;)

Skrevet

hcg mente jeg haha ikke hcm, hva nå det er;-9

Skrevet

Hehe. Jeg skal ikke teste før på fredag og tør ikke ha tester i hus før da heller.

Skrevet

Eg har! Tok ein test før eg skulle på jobb i natt,faktisk mannen som insisterte! Ikkje IKM før torsdag/fredag,så den var så klart negativ...men har i grunn ein go feeling,masse murring og stikking i magen som eg kjenner igjen frå sist...og usannsynlig kvalm til tider...så kryssar fingrane og håper på det beste ei stund til;-)

Skrevet

Jeg har... Som vanlig;-) Har testet tre ganger hittil jeg.... Hehe er testoman jeg! Negative. Tester igjen i morgen. Ikm mest sannsynlig 10.april. Har en god del symptomer, så er ganske så positiv:-)

Skrevet

hei, jeg smugtitter litt her inne:) så koslig stemning her;)

så heldige dere er som får teste og oppleve spenningen med dette!

krysser fingrene for dere!

Skrevet

Heihei. Har ikke ikm før søndag. Skal laværeå teste før tr kommer. Har ingen tro. Men de siste nettene har jeg drømt om graviditeter... Men bare forferdelige drømmer... Noen andre som har noen sympt eller noe tro denne pp??

Lykke til allesammen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...